Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 19 septembrie 2014

Nota 20 pentru Himalaya

De 20 de ani Himalaya oferă sănătate la prețuri modice, deși se spune că sănătatea este atât de scumpă, încât nu se poate cumpăra!
Mama muncește din greu în aceste zile de toamnă, pare neobosită la cei 65 de ani ai săi, să strângă bunătățile grădinilor pentru familia ei. Borcane cu  zacuscă, murături, compoturi și dulcețuri, mii de arome, de gusturi și de parfumuri pe raftul din cămară. Noaptea o dor mâinile și picioarele îngrozitor, astfel că nu se poate odihni.
Mă gândesc cum să-i răsplătesc sacrificiul și să-i alin durerile. Alerg, întreb, cercetez, iar într-o zi căutarea îmi este răsplătită. Cineva mă îndrumă să fac un poapas aici: http://www.hboutique.ro/.
Mina de aur, respectiv unguentul magic care alina durerile cu doar 13 lei se afla la următoarea adresă virtuală: http://www.hboutique.ro/produse/creme-unguente-geluri-naturale/Balsam-impotriva-durerilor-476-50-gr
Înainte de a pleca la serviciu, i-am promis mamei că durerile provocate de reumatism vor înceta și că se va putea odihni. S-a uitat neîncrezătoare în ochii mei și mi-a spus:
- Știi că am încercat de toate. Mi s-a iritat pielea de alifia cu ardei usturat, am făcut alergie la cremele cu venin de albine și tot nu mi-au trecut durerile!
Știam acest lucru, dar speram ca într-o zi să se producă miracolul. Prietenii și informațiile de pe internet m-au trimis către produsele celor de la Himalaya. Nu mă costa nimic să încerc, mai ales că familia este lucrul cel mai de preț de pe pământ.
Exista în magazinul virtual un balsam care ”calmează durerile de orice tip” și ”are efect rapid”. Mama obișnuia să scoată untul pământului pe care să-l prepare cu alcool, iar pielea i se umplea de bășici. Să scoată planta-minune trebuia să sape adânc și să suporte consecințele efectului acesteia asupra epidermei.
I-am cumpărat fără să stau la îndoială acel unguent.
Și parcă a fost dragoste la prima vedere, când a văzut ambalajul și a simțit aroma plăcut mentolată, mama nu a mai fost neîncrezătoare. Și-a masat locurile dureroase înainte de culcare și a avut somnul unui nou-născut. Cu 13 lei i-am cumpărat mamei alinare și odihnă. Apoi a venit rândul tatei să răcească. La 79 de ani, efectele bolii erau mai categorice. Nu s-a mai putut ridica din pat și îl dureau toate oasele. A fost suficientă o frecție cu acest balsam, un ceai fierbinte și o baie caldă la picioare și a doua zi s-a ridicat și a continuat treburile în gospodărie. Mai sunt multe produse care-mi fac cu ochiul din acest boutique, dar familia mea a devenit dependentă de acest produs pe care îl recomand tuturor celor chinuiți de dureri reumatice!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu