Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 15 noiembrie 2018

Când iubirea învinge mândria

Mi-e dor de suflete pure ca zăpada care își acoperă resturile carbonizate ale mândriei sub pătura imaculată a iubirii.
Le descopăr din ce în ce mai rar cu maximă încântare și atunci nu pot să nu fiu fericită că s-au deschis ca eu și cei din jur să le simțim parfumul inegalabil de generozitate. Și generozitatea miroase a Crăciun în fiecare zi și lunea și marțea și joia și vinerea!!!
-Da, mi-am refăcut viața, dar asta nu înseamnă că nu înțeleg faptul că dintre toți, copiii noștri suferă cel mai mult. Știți prin ce am trecut când mi-am găsit soția în pat cu altcineva? Am albit pe loc, dar am iertat-o de dragul copiilor. Aș fi vrut să nu sufere deloc cel mic. Nimănui nu-i doresc să treacă prin așa ceva. Am iertat, fără să reproșez și numai când a doua oară a trebuit să suport aceeași scenă, mi-am dat seama că nu mai pot să îmi salvez familia!
Părul alb, tonul sincer, alte amănunte referitoare la sentimentele lui și modul rapid în care a îmbătrânit în ultimul an îmi demonstrează suferința lui enormă că nu a putut să își țină familia unită...
-Nu o urăsc pentru toate clipele minunate pe care mi le-a dăruit și mai ales pentru copiii pe care i-am făcut și crescut împreună. Aș fi nedrept să anulez tot ce a fost frumos între noi!
Astăzi, un suflet frumos mi-a dat voie să mă delectez cu esența sa de generozitate și m-a îmbogățit spiritual...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu