Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 4 aprilie 2020

Încarcă.ro m-a scăpat de coșmar



Eu nu exist în visul ăsta ca persoană fizică. Nu am trup, ci suflet. Am un suflet care mă doare, fiindcă zbor desupra norilor și o văd pe mama, ducându-se cu vaca la păscut.
I-am zis de atâte ori:
-Vinde-o, mama, fiindcă te chinuiești prea mult!
De fiecare data mi-a răspuns hotărâtă:
-1, grajdul nu rămâne gol, cât sunt în viață! 2, nepoții mei trebuie să mănânce carne de pui și de vițel de la țară.
Firavă este mama și hrnică asemenea unei albine. Ce  plans când s-a operat la genunchiul stâng și a trebuit să mergă sprijinindu-se în cârje.
E primăvară, adie vântul ușor cu petale de flori de cireș și de zarzăr. Iarba este udă și vaca o trage pe mama pe unde vrea ea. Măicuța mea dragă și bună se împiedică de o piatră și cade. Vaca fuge. Ea nu mai poate să se ridice și deodată se întunecă tot cerul și începe să toarne cu găleata.
Mama scoate de la piept telefonul și plânge mai tare:
-Am rămas fără credit și nu pot să sun la vecini să vină să mă ia și să îmi prindă vaca. Ce mă fac? Nu vreau să mai știe copiii ce s-a întâmplat  cu mine să îi sperii.
Mama! Aș da toată lume, tot ce am să îi fie bine. Avea o cartelă prepay, luată tot de mine, dar nu am mai ieșit să o reîncarc.
Încet-încet cobor din vis pe pământ. Stai! De ce nu am ieșit? Suntem în plină pandemie și este mult mai cuminte să stau aici, în apartament, fiindcă încep să plângă copiii că vor și ei în parc și parcurile sunt închise, plus dezinfectarea care urmeză la întoarcere.
Păi este începutul primăverii, iar oamenii încă nu au scos vacile la păscut!
Așadar, mama nu a căzut și nu și-a rupt piciorul din nou, dar în mod sigur că are nevoie de mine și nu are un bănuț pe cartelă.
Este duminică seara. Încă puțin și va fi miezul nopții. Nu pot să mai dorm. Mă scol în vârful picioarelor, dar partenerul meu de viață mă simte:
-Ai visat urât, draga mea?
Îi povestesc coșmarul și cât de vinovată mă simt că nu am reușit o reîncărcare cartelă Orange pentru mama.
-Vino cu mine și liniștește-te! Am pentru tine cele mai bune servicii de reîncarcare Orange, Vodafone si Telekom.
-Mi-e frică să ies la ora asta! Nu, lasă! Știu cât de mult mă iubești și cât o prețuiești pe mama.
-Draga mea, mergem până la laptop, intrăm pe site-ul care permite reîncărcare Orange online 
și peste câteva minute mama ta va putea să te sune. Am luat telefonul, să iau din agenda numărul mamei de telefon și am primit un mesaj.
Nu mai aveam credit nici eu.
-Vezi de ce ai avut coșmarul? Să incepem cu telefonul tău mai întâi. Și el are nevoie de credit.
Nu știam că există servicii online de Orange reîncarcare 
Am intrat cu usurință pe site și am reuși să solicit reîncarcare online Orange.
Singură nu fac niciodată plăți online, dar când am spatele asigurat, nu mă tem.
-Lasă-mă pe mine, mi-a spus cu dragoste soțul meu! Face eu cinste și încarc și cartel ta și pe a mamei!
Mă uitam peste umărul lui și am zâmbit cu maxima bucurie văzând că de pe platforma se pot face reîncărcări ale cartelelor din rețelele Orange, Vodafone si Telekom.
Nici nu a termint bine de completat câmpurile cerute că am primit mesaj cu suma reîncărcată de el. A urmat cartela mamei și am trecut pe la bucătărie să ne facem un ceai, fiindcă somnul dispăruse.
În timp ce el pusese cănile și apa la fiert, mi-a sunat telefonul:
-Fata mea, totă ziua am vrut să te sun, dar acum s-a petrecut o minune! Nu știu de unde până unde mi-a părut un mesaj pe telefon că mi-a încărcat cineva cartela. Nu pot să dorm. Sunt foarte îngrijorată. Am vorbit cu sora mea din Spania și stă închisă la bloc. Nu au mâncare, fiindcă nu se mai găsește nimic prin magazine și nu are credit pe telefon nici să sune la ambasadă, să ceară ajutor. Nu poți tu să faci o minune, să îi aduci în țară?
-Eu nu, mama, dar platforma Încarcă.ro, da! Ginerele tău a făcut minunea, ți-a reîncărcat cartela duminică noaptea la ora 23. Sigur că îi va încărca și sorei tale cartela, să sune la ambasadă, mai les că știm că au și copii cu ei acolo. Din 2013 platforma face posibilă reîncărcarea, dar acum ea transformă coșmarul în vis frumos și reprezintă colacul de salvare al celor lipsiți de speranță!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu