Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 17 iunie 2020

WineMe vă potolește doruri...

Restaurant select, scaune regale și paharele curate asemenea cristalului în care se vedea clar „sângele Domnului” care fusese ținut la gheață. Roșul acela strălucea feeric în bătai razelor soarelui, încât parcă beam vin amestecat cu aur.
 Licoarea dătătoare de viață aluneca plăcut pe gât, ispitindu-ne cu gustul și parfumul său și mai ales dezlega sacul cu povești.
-Eram tânăr și mă rugau copiii să îi iau în oraș. Era o bucurie pentru ei să se prindă de mâna mea și să se lase plimbați prin parcuri, pe străzi, la restaurante sau la cofetării și în magazinele cu jucării. Astăzi am îmbătrânit de tot și încă puțin și mă voi ruga eu de ei, să mă scoată la plimbare în oraș. Numai în cazul în care nu s-or rușina să ducă un bătrân de mână prin oraș...
Academician cu părul nins și ochi albaștri...Trebuie să fi fost frumos-frumos în tinerețe. Este înalt, impunător și slab. Ia paharul cu infinită eleganță de pe masă, îl ridică spre academicianul cu ochi căprui și păr nins, apoi către noi, ne face o urare și recită divin din Eminescu, iar ochii albaștri i se umezesc ca un izvor ce curge din munți.
Astăzi stăm triști în izolare și ne este dor:
-de oamenii minunați cu care am împărțit  masa și care vorbeau ca din cărți
-de vinul bun care făcea minuni pe unde curgea
-de restaurantul elegant și de parfumul de flori de tei care intra timid pe ușă.
Cel mai mult mă doare plecarea academicianulu cu ochi căprui și închiderea restaurantelor.
Mi se pare că am rămas deodată așa de săraci și că nimic nu va mai fi ca în ziua aceea de iulie din 2019. Plouă dezlănțuit. Din ochii mei țâșnesc lacrimi și parcă mi se aburesc ochii, cum se aburesc geamurile de afară.
-Știu că îți lipsește! Nu ai cum să îi uiți căldura și iubirea, dar vom comanda vinul care îi plăcea lui și vom ciocni amândoi un pahar, două, trei, apoi vom retrăi ziua aceea când eram toți la masă. Vino să îți arăt locul care anesteziază dorurile!
...Și am intrat împreună în fascinantul magazin online de vinuri WineMe. Da, mi-a plăcut că nu puteau intra și copiii în împărăția vinului.
Cititorule, intră măcar un minut și privește sticlele frumos rânduite de vin roșu, alb, roze sau vin spumant și vei vedea cum dorul de ce a fost este înlocuit de fericirea pricinuită de gândul că vei comanda 6 sticle de vin la un preț special, pe care să le bei cu cei dragi, în amintirea celor dragi!
Nicăieri nu găsești vinuri atât de bune la prețuri cuprinse între 30-50 de lei.
Ce imagini de vis în magazin!

Priveam sticlele ispititoare ca niște femei ireal de frumoase și fără să vreau mi-au dat lacrimile de dorul lui.
-Uite poți să comanzi vinul/vinurile care îi plăceau lui, stăm la povești în care el să fie protagonist, apoi tu poți lăsa două-trei picături să cadă pe gresia de pe terasă pentru el!
-Ne primea mereu cu vinuri Jidvei în casa lui. Îmi este atât de dor de prezența lui în apartamentul acela de la etajul al șaptelea. Un bătrân frumos, cu inima de aur și mintea de savant!
-Lasă, acum îl vom primi noi în casa noastră cu paharele pline. Livrarea se face prompt, în 24 de ore, plata cu cardul și calitatea produselor este garantată. Va sta cu noi la povești chiar dacă nu îl vom vedea aievea niciodată și vei simți îmbrățișarea-i caldă!
Și am ales vinul Jidvei Mărgăritar Alb, iar minunea s-a înfăptuit. I-am simțit prezența caldă alături de noi la masă și am retrăit ziua aceea din iulie, 2019.
WineMe potolește toate dorurile și îți trimite vinuri de calitate premium acasă. Pe site-ul acestui magazin de vinuri online găsește oricine paharul de fericire de care are nevoie, să îndulcească amărăciunile sau dorurile vieții!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu