Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 23 august 2018

Idei, gesturi și soluții care să diminueze durerea ce nu poate fi anulată

Bunuri materiale nu am prea multe, aș putea spune că nu am deloc.
Mobilul? Nu este așa de scump si se poate sparge sau defecta într-o clipa! Laptopul? Este a treia oară de când într-o bună zi (marți, trei ceasuri rele!) m-am trezit cu ecranul albastru si mi-am pierdut jumătate din cartea cu citate...
Bijuterii nu port decât oferite de cei pe care îi iubesc, fiindcă singură nu cumpăr, dar am un car de idei pe care vreau să le vând pe Amazon și de aceea sunt hotărâtă să mă încriu la curs Amazon.
O poveste tristă
-Știi sunt părinți care nu rezistă să stea lângă copiii lor în ultima clipă, îmi spune tânăra doctoriță. Ies afară plângând în hohote în timp ce micuțul strigă:„Mama, nu pleca! Nu mă lăsa singur că mă doare!” Îmi amintesc de o fetiță care avea cinci ani și trăia ultimele clipe din viață. Tot timpul striga:„Să mă ia cineva în brațe, vă rog! Vreau în brațe! Mama, ia-mă în brațe!” Mama ei a ieșit mai mai să dărâme ușa fiindcă nu mai rezista, iar noi, medicii i-am făcut tot ce era omenește posibil. Ultimul popas era la terapie intensivă. Mi-a fost o milă teribilă de copil, de mama lipsită de curajul de a accepta realitatea și am luat-o eu în brațe pe cea mică. S-a cuibărit la pieptul meu și a căzut în comă.
Fiindcă tot m-ai pus acum să-ți povestesc, îmi amintesc la fel de bine de un puști, care a murit pe masa de operație, iar când am ieșit să le comunicăm părinților adevărul, mama  a făcut un șoc și repeta în neștire:„Nu știu!Nu știu!Nu știu!”
Poate nu știa cum va supraviețui durerii și cum se va întoarce acasă cu brațele goale, într-o casă goală.
Nu știu, dar poate la cursurile Amazon 
voi învăța să dăruiesc speranța
Dragi cititori, în cazul în care doriți o afacere de succes, participați la cursul care vă va ajuta să faceți asta și care durează 4 luni.
Cele 4 module îți prezintă achiziții utile pentru întreaga viață:
1. Căutarea produsului. Produsul trebuie să te definească, să ți se potrivească. Eu doresc să îmi vând cuvintele frumoase și ideile constructive, iar organizatorii mă vor învăța să fac asta. Nicio vânzare nu reprezintă o utopie, din moment ce au fost cazuri în care s-au vândut parcele de teren pe lună, virginitatea și stelele de pe cer. Important este să găsești cumpărători pentru toate.
2. Căutarea furnizorului. Ai nevoie de materii prime sau de produse finite și trebuie să știi să le iei de la oameni de încredere. Eu caut povești de viață adevărate, pe care doresc să le transmit mai departe. Oare nu a început și cei care au înființat Amazon cu vânzarea de cărți?
3. Listarea produsului pe Amazon. Da, mi-ar plăcea să se scrie că Stan Elena vinde gesturi, idei, soluții și cuvinte frumoase pentru diminuarea până la anulare a durerii.
4. Lansarea produsului pe Amazon. De când visez la un Muzeu al Binelui, poate că după ce voi primi diploma de absolvire a cursului voi reuși.
Nu știu! Nu știu ce îmi rezervă viața, dar există atâția oameni minunați în jur, încât merită să fim fericiți că avem șansa să îi cunoaștem și să trăim lângă ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu