Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 25 martie 2014

Renașterea mea

Da, da, nu vă mirați, căci astăzi am hotărât să sărbătoresc cu BELLEVENTS renașterea mea.
În fiecare an renaștem, dar după 40 de ani, când mintea s-a copt, echilibrul interior crește ca iarba după ploaie. Trăirile sunt mai verzi și mai mătăsoase, soarele mai mare, mai rotund și mai puternic.
Mă voi revedea copil și reorganizându-mi botezul de odinioară, voi reda preț de-o clipă tinerețea părinților mei, decorurile vor fi de poveste, cât despre Candy-Bar http://bellevents.ro/candy_bar_chees_bar_botez.html, ar umple de invidie orice pofticios!
Acadele uriașe de catifelează în mod plăcut gura,
în timp ce fructele vor fi reginele petrecerii:
Așa voi sărbători eu propria-mi renaștere după 40 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu