Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 7 februarie 2015

Televizorul reunește familia



Penuria de timp, serviciul, ocupațiile cotidiene ne-au despărțit nemilos! Mi-era dor să petrecem împreună clipe de neuitat, noi, familia mare, de aceea mai întâi am pregătit masa, apoi ne-am reunit la desert în sufragerie, în jurul televizorului.
- Vreau desene animate, m-a implorat Matei, știind că porunca lui este lege pentru mine!
- Mi-e dor de-un film bun, au spus sora și cumnatul meu.
- Să ne uităm pe Realitatea, dacă ne măresc ăștia pensia insistau bunicii!
Nu ne văzusem de mult timp și aș fi dorit ca toți să fie fericiți.
- Copilul are întâietate am spus hotărâtă, iar Matei m-a recompensat culcușindu-se la pieptul meu.
Nici prin cap nu mi-a trecut că discuțiile contradictorii vor reîncepe.
- Fără violență, vrăjitoare și limbaj violent, a spus tatăl lui!
- Știi ce a învățat data trecută din desene? ”La naiba”. Repeta ca un patefon stricat și la grădiniță și la bunicii de la Traianu, peste tot.
- Dar desenele de pe Boomerang http://www.boomerang-tv.ro/ nu sunt așa le-am spus. Tocmai și-au schimbat grila și au făcut multe îmbunătățiri ca familia să nu se mai certe pe telecomandă, să stea unită în jurul ecranului și să învețe de la mic la mare o lecție de viață. Lista serialelor este lungă și putem începe de-acum, adică să ne reunim mereu cu acest motiv: căutarea lecțiilor de viață într-o formulă artistică!
Oferta era deosebit de generoasă: Inspector Gadget;
  Patrula Junglei în acțiune;
   Tom și Jerry;
  Scooby-Doo, unde ești tu?;
  Looney Tunes: „Micii poznași” şi Baby Looney Tunes;
  Garfield Show;
  Orășelul leneș;
   Pantera Roz și prietenii;
  Animaniacii;
  Krypto, câinele erou.
Cum timpul era dușmanul care ne despărțea și ne ducea departe unul de celălalt, am ales ”Orășelul leneș”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu