Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 3 iulie 2015

Doctorița de trup și de suflet



Iubesc doctorii care-și tratează pacienții ca fiind partenerii lor în procesul de tratare-vindecare, nu simpli cobai pe care pot experimenta orice, fără să-i  întrebe. Îmi plac medicii care te invită cu deferență să iei loc și te ascultă, fără să te facă să te simți vinovat că le consumi timpul, timpul unor oameni atât de ocupați și așa de valoroși. Sunt medici care mai întâi îți pregătesc sufletul, pentru a-ți comunica gravitatea bolii, apoi se ocupă de vindecarea trupului. Ei se apropie de rană cu delicatețe, fără să te facă să te simți complexat.
Am cunoscut o astfel de doctoriță la secția dermatologie, a Spitalului Colentina. Se numește Magda Constantin și este un om frumos care te seduce prin generozitate, prin puterea de înțelegere a semenilor și prin modestie. La toate aceste calități adaugă enorm de multă competență profesională. Ce pot eu să fac pentru doamna doctor care mi-a făcut ”un nas nou” cu care să ies în lume, decât să scriu cîteva cuvinte ca oamenii să o cunoască, iar știința dumneaei să facă minuni?
M-a încurajat din primul moment în care m-a văzut spunându-mi exact cum stau lucrurile, apoi nu s-a grăbit să recomande operația, ci mi-a propus mai multe tratamente. Ultimul, o cremă minune, avea și efecte adverse, iar dumneaei mi-a repetat de multe ori înainte de a ieși din cabinet:
- Reacția la acest medicament va fi urâtă, foarte urâtă, dar să nu vă speriați! Să vă aduceți aminte de vorbele mele și să nu intrați în panică!
Știu că au fost și oameni dragi care s-au rugat pentru mine și cred că doamna doctor este o unealtă a divinității prin care vindecarea trupului și a spiritului se coboară peste bieții muritori.
Tuturor le mulțumesc și mă bucur din plin de cupa de sănătate și de fericire dăruită mie de nemărginitul și seninul cer. Este mai constructiv să fim recunoscători celor care fac binele din tot sufletul lor, decât să-i criticăm pe cei care fac răul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu