Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 3 septembrie 2015

SuperBlog 2015, garanția onestității//Particip!

Îmi place să particip la competiții, în mod special la cele bazate pe sculptura cuvântului, de aceea m-am decis să particip la SuperBlog 2015 http://super-blog.eu/sample-page/.
Motivele care m-au determinat să mă aliniez la startul competiției au fost următoarele:
- Am verificat listele de premii din edițiile anterioare și fiecare participant a obținut cel puțin un premiu surpiză și o diplomă. (Nu gândesc ca un copil, ci oferirea unui premiu de consolare tuturor participanților înseamnă respect față de munca acestora!)
- Nicio contestație sau reclamație privind această competiție nu apare pe internet, ci dimpotrivă laude referitoare la transparență și la aprecierea strictă a calității articolelor și renunțarea la influențarea beneficiarilor și la recomandări privind stabilirea anumitor câștigătorii.
- Am remarcat cu plăcere că fiecare participant face obiectul unui interviu, care este publicat pe site, ceea ce înseamnă iar respect față de competitori: aivem posibilitatea să facem un pas în față și să ne prezentăm.
Mă înscriu cu încredere la această competiție și le mulțumesc organizatorilor pentru oportunitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu