Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 9 martie 2018

Sissi România, regina aprecierii și recunoștinței

Mi-au dat lacrimile de bucurie, când am găsit campania lansată de Sissi România prin care puteam să-mi arăt aprecierea și recunoștința față de oamenii care merită! Iată care au fost motivele:
-am găsit, în sfârșit o companie de produse alimentare, care în afară de faptul că oferă produse premium consumatorilor, are grijă și de sufletele lor și cultivă valorile spirituale între oameni.
-mi s-au deschis ochii, în direcția cea bună a vieții: nu merită să te gândești la cei care te-au rănit sau nedreptățit, când ai atâția oameni frumoși în jurul tău care te-au susținut, te-au făcut mai puternic cu iubirea lor, au făcut gesturi copleșitoare pentru tine.Recunoștința merită să fie pe primul plan și are puterea de a șterge resentimentele. Uneori jignim prin lipsa de recunoștință, care este denunțată și biblic. Se spune că Mântuitorul vindeca sute de oameni, dar doi-trei se întorceau să-I mulțumescă.
Sissi România cultivă aprecierea și mulțumirea în contextul în care multe dintre prietenele mele mi-au mărturisit cu lacrimi în ochi că partenerii loc de viață nu le-au oferit o floare sau un marțișor de Ziua Femeii, iar asta le-a rănit îngrozitor. Din păcate uităm să îi apreciem pe cei care duc greul ca nouă să ne fie bine, pe cei la care apelăm întotdeauna fiind bărcile noastre de salvare!
Nu trebuie să fii prea ocupat să-i spui unei persoane cât de important a fost ajutorul ei pentru tine!

Sissi România, model de apreciere

Am participat cu drag la campania lansată de companie și am scris pentru persoanele care mi-au marcat plăcut viața. Sissi România m-a conștientizat de faptul că lista mea este mult mai lungă, dar la campaniile viitoare voi avea prilejul să-mi arăt recunoștința și față de cei din familia mea care mă susțin în tot ceea ce fac și față de oamenii care m-au provocat să mă reinventez, să nu adopt resemnarea și  plafonarea ca soluții de viață.Mulți oameni au crezut în mine, în ciuda greșelilor pe care le-am făcut și au pus atâta încredere la temelia formării mele, încât m-au transformat într-o adevărată luptătoare.
Eu, cea de astăzi, cu toate că nu mi-am propus să vorbesc despre mine, sunt produsul acelor mâini care m-au sculptat și acelor suflete care au plâns și s-au rugat pentru mine.
Compania a apreciat fiecare gest al concurenților și ne-a copleșit cu premii valoroase, ambalate elegant.
Aprecierea față de scrisorile noastre a fost cu adevărat demnă de o prințesă!
Bijuteriile fine, de clasă, mezelurile au dovedit aprecierea față de noi, cei care am scris.
Pot să spun că participanții la concursul de scrisori au fost de patru ori răsfățați:
-au avut șansa de  a-și arăta recunoștința
-persoanele apreciate au primit mesajele prin e-mail și au fost premiate la rândul lor
-concurenții au primit la domiciliu premiile
-au putut participa la gală, un eveniment de ținută imperială, la care fiecare participant s-a simțit minunat.

Gala, un eveniment fastuos

Am fost primiți cu zâmbete, căldură și cea mai bună șampanie din lume. S-a investit mult în organizarea evenimentului, dar se vedea că alături de bunurile materiale: vin bun, mâncăruri delicioase, răcoritoare, prăjituri și cadouri de bună calitate de la sponsori, fotografii reușite și muzică bună s-a depus acolo o cantitate industrială de suflet!
Vedetele s-au pozat cu toată lumea și au îmbrățișat pe toată lumea, Pavel Bartoș ne-a captat atenția și ne-a făcut să râdem. O fost o seară la supelativ fiindcă acolo oamenii s-au apreciat, chiar dacă nu se cunoșteau. A fost un exercițiu de apreciere fără precedent. Sute de oameni adunați laolaltă participând la o acțiune UMANĂ de apreciere.
Oamenii care nu mă cunoșteau m-au aplaudat când am primit premiul, cei de la masa la care stăteam m-au felicitat, deși ne vedeam pentru prima oară.

Victor Hănescu

El a ales scrisoarea mea câștigătoare la categoria Mentor/Antrenor și îi mulțumesc din suflet pentru asta.
L-am urmărit din umbră, după ce mi-am dat seama cât de elegant este la propriu și la figurat.În prezența lui, mi-au pierit emoțiile pe scenă fiindcă mi-a înmânat atât de elegant premiul și a dovedit atâta finețe de la urcarea pe scenă și până la sfârșitul evenimentului.
Toată seara s-a ridicat la fotografii cu zâmbetul pe buze, de câte ori a fost solicitat și mi-am dat seama cât de mare este! Dincolo de faptul că rămâne în istoria tenisului și că este un antreprenor de succes, modestia îi dublează eleganța.

Sissi România și toți cei implicați în organizarea Galei de 8 Martie 2018 mi-au oferit o seară de neuitat mie și sorei mele și le voi fi recunoscătoare o viață pentru asta!

Avem nevoie de punți de recunoștință și apreciere între oameni pentru a combate înstrăinarea și egoismul!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu