Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 4 septembrie 2018

Marius Călugăru dă premii cu o imensă bucurie

Marius Ovidiu Călugăru este născut în septembrie. Parcă divinitatea a hotărât simbolic data în care el să cucerească lumea fiindcă:
1. În septembrie se redeschid școlile, iar lui i-a fost dragă școala și în mod special îi plece să ajute oamenii. Marius are aceeași curiozitate de școlar față de tot ceea ce apare nou, testează produsele și ne învață cum să le folosim corect și să le alegem judicios.
2.Toamna se coc roadele și se culeg merele parfumate și gutuile de aur, iar prin platforma BlogAwards noi, bloggerii, avem acces la premii, munca noastră fiind astfel răsplătită cu roade.
3. Blogatu are un suflet frumos, așa cum vezi toamna risipă de culoare, de bogăție și de frumusețe, oriunde te-ai uita. 
La început am scris de amorul artei, dar nu pot uita clipa aceea când Marius m-a sunat să mă anunțe simplu și să mă felicite că am câtigat un premiu pe platforma înființată de el dându-mi și mai multă încredere în mine.
4. Marius pare să nu îmbătrânească niciodată fiindcă se joacă, socializează, premiază, testează și face publicitate onest. Ocupat cu atâtea nu mai are timp de riduri și de fire de păr albe.
Îmi place să urmăresc prezentările lui fiindcă:
-nu sunt lungi și plictisitoare, surprind esența
-în spatele seriozității omului care stă încruntat există ascunsă o doză de umor care mă binedispune
-este foarte priceput din punct de vedere tehnic
-pune accentul pe produse, rar îndreaptă camera spre el sau își face o fotografie
-are o dicție interesantă.
Când Marius prezintă un produs, în secunda următoare ți-l dorești fiindcă știi că el este girul onestității și nu omite niciodată punctele slabe din prezentare.
Așa a reușit să îmi capteze atenția asupra mouse-ului Trust Gaming și să mă mobilizeze să particip la campania care îl are ca premiu.
Care sunt motivele care mă determină să îmi doresc acest mouse?
1. Să îl ofer nepotului meu care împlinește 9 ani pe 1 octombrie, 2018 să se joace mai ușor  în mediul online și să nu mai sufere înfrângeri.
2. Poate fi folosit cu ușurință și de stângaci.
3. Poate fi personalizat, iar nepotul meu adoră să își pună amprenta asupra lucrurilor de calitate care îi aparțin.
4. Există un manual online al mouse-ului, care poate fi consultat de câte ori apare o problemă.
5. Este performant și va satisface 100% așteptările unui copil foarte pretențios.
Îți mulțumim, Marius, că dai premiile cu o imensă bucurie, iar noi putem să îi bucurăm la rândul nostru cu ele pe cei dragi!

De când urmăresc prezentările de pe Youtube Blogatu sunt la curent cu tot ceea ce apare nou în domeniul tehnologiei, așa am reușit sa îmi comand Alfawise T1Mini PC ușor de luat în bagaje, când călătoresc, cu procesor și memorie suficient de puternice să îl pot folosi cu plăcere acasă, la birou, în tren sau microbuz, oriunde m-aș afla.

Abonați-vă la canalul său de Youtube să aflați tot ce apare nou și să vă puteți selecta cele mai bune produse de la furnizori de încredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu