Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Fiecare cu infirmitățile sale...


Nimeni nu este perfect și fiecare are infirmitatea sa fizică, intelectuală, spirituală, socială, dar tendința nejustificată a omului este de a râde de celălalt și de a-și răzbuna frustrările umilind pe alții. Cea mai nobilă soluție ar fi împăcarea cu propria persoană și autoevaluarea lucidă.
Nu suntem îngeri, nu suntem zei, la muncă nu ne ducem la un concurs de frumusețe, ci  trudim pentru bucata de pâine zilnică. Fiecare are libertatea deplină de a-și face o familie, dacă simte această dorință sau dacă poate, de a aduce pe lume un copil, de a evolua sau involua profesional. Întotdeauna judecata publică  este nefondată din moment ce persoana scoasă în boxa acuzaților nu este criminal , nu a furat din buzunarele oamenilor, nu și-a însușit banul public și nu a spart casa cuiva!
Cel care dă tonul comentariilor caustice este cel mai îndreptățit să tacă, dar înfierează în partenerul de scenă socială propriile defecte.
O, ce minunat ar fi să înceapă a se corecta el, să reprezinte un exemplu și să învețe să tacă!
Vorbele de clacă reprezintă un șir infinit de greșeli, de aceea cuvintele sunt atât de scumpe și de importante, încât ar trebui rostite cu măsură...
Poate că nu am văzut soarele de aproape o lună fiindcă am devenit atât de răi și ne-am substituit judecății divine, deși nu avem acest drept, poate că ne chinuim de la mâncare și ținem post, dar împroșcăm cu multă fiere pe cei din jur...
În ceea ce mă privește știu că am greșelile mele, mulțumită divinității am căpătat înțelepciunea de a-mi conștientiza limitele, dar nu abandonez lupta cu viața, cu înălțimile, cu provocările sociale. Mă străduiesc să vorbesc puțin și să gândesc profund ceea ce transmit ca să nu rănesc cum deseori am fost rănită ca persoana cu limba ascuțită să aibă succes preț de-o clipă. Am învățat să nu dau doi bani pe cel care bârfește de față cu mine pentru că știu că acela aruncă mereu cu lături în toți oamenii pe care îi întâlnește, de aceea, ”oameni buni și frumoși”, cum spunea Magda Isanos, încercați să țineți post de la bârfă cel puțin în perioada Crăciunului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu