Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 20 decembrie 2014

Scrisoare pentru Moș Crăciun





Dragă Moș Crăciun,

Primul lucru care-mi vine-n minte pe lista de dorințe este să te rog să-mi dai puterea să demarez proiectul de a construi o lume mai bună. Evident că nu voi putea să fac niciodată acest lucru singură, dar cel puțin să calculez resursele, să strâng materialele și să fac planul, fără să aștept cu mâinile-n sân ca izbăvirea să vină din afară!
Apoi aș dori să îndepărtezi fățărnicia din jurul meu pentru că am devenit alergică, din momentul în care o sesizez mă iau amețeli și stări de vomă. Detest oamenii artificiali și accept mai de grabă brazii din plastic, știind că ne salvează pădurile, decât măștile unora care sunt de un grotesc sinistru...
Mi-e dor de pacea din cămin, de pe stradă și de la locul de muncă, liniștea aceea în care imaginația omului muncii poate compune cel mai pur colind! Vreau să simt gustul generozității fără pereche, de aceea fă-mi un tort îmbrăcat în ea! Voi chema la festin toți oamenii din lume.
Vino cu viață trăită constructiv, cu tineri studioși și respectuoși, pune-ne sub brad politicieni cinstiți și funcționari dedicați nouă, celor care-i plătim! Ține-i pe colegii mei de scenă socială atât de ocupați cu ceea ce fac, încât să nu mai bârfească și nu mai să critice, ci să consolidăm împreună temelia unei lumi curate. Fă un miracol ca șefia să nu se mai urce în capul nimănui, ca orgoliile să nu mai dea în clocot, iar funcția de om să fie îndeplinită la superlativ de orice trăitor de pe această planetă!
Cu prețuire sinceră a spiritului tău,
E.S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu