Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 18 aprilie 2015

O Mamă iartă totul copilului ei



Am interacționat cu Marioara Zăvoranu când lucram pentru un om de nimic, pe nimic fiind și eu pentru o clipă...un nimic de om ca ”patronul” care a uitat să mă plătească. Era în perioada în care fiica distinsei mame pierduse o sumă imensă la vrăjitoare și se zvonea că a ajuns la sapă de lemn.
-Aici ai numărul ei de telefon. Ai grijă să o tragi de limbă, să o determini să scape o declarație pe care să o folosim împotriva ei, mi-a dat grijă „maestrul”!
Nu obișnuiam să fac asta, ci în momentul în care redactam materialul eram fidelă convorbirii avute cu persoana interogată de mine.
 Doamna Zăvoranu mi-a răspuns promt, iar în voce i se citea toată tristețea din lume. M-am prezentat și i-am spus pentru cine lucrez, apoi am întrebat-o ce va face acum când fata ei cea dragă a ajuns la fundul sacului.
- Oana va fi copilul meu până la moarte, mi-a răspuns răstit! De unde știți voi că este în sapă de lemn sau că am să o las în sapă de lemn?
Își apăra copilul ca o leoaică, încât mi s-a făcut rușine, cu toate acestea dorind să-mi ofere șansa de a câștiga cinstit o bucată de pâine m-a întrebat dacă mai doresc să aflu ceva de la ea. Nu m-a jignit, nu mi-a închis, s-a purtat ca un om decent având o mare supărare în suflet. Atitudinea sa m-a determinat să scurtez discuția cât mai repede și să-i cer scuze. Mi-am dat seama atunci cât de mult o iubește și am realizat că Mama dispunea de o capacitate infinită de iertare pentru fiica ei!
Și pentru că a murit la începutul primăverii, când tufele de liliac își răspândesc parfumul, îi voi așeza pe mormânt buchetul înflorit al gândurilor mele de bine, regretul că a oferit atât de multă iubire și iertare, dar la ce bun căci toate darurile sale de preț au fost aruncat la coșul de gunoi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu