Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 17 octombrie 2015

Momentele unice ale vieții


Nu poți să alegi un moment unic, când viața îți oferă mii de clipe de fericire! Râsul cristalin de copil la apariția primei ninsori îmi răsună în minte. Alergam pe dealuri cu gura și brațele deschise să îmbrățișez îngerii minusculi care dansau în văzduh. Nu aveam griji, nu aveam dureri, greutățile erau pe umerii părinților mei.
Pe atunci nu exista iaurtul Cremosso, îmi stricam dinții în niște bomboane umplute cu gem, dar dragostea tuturor mă apăra de tot ce este rău. Veneam de la sanie cu obrajii ca focul, cu hainele atât de ude, încât puteau fi stoarse, iar fericirea din inimă se revărsa în casă, astfel încât părinții uitau să mă certe...
A căzut cortina peste acel moment de fericire absolută, dar viața mi-a oferit altele.
Iarna își cernea colindele peste lume. În mijlocul orașului, eu și el, izolați de lume. El stă treaz toată noaptea să-mi vegheze somnul și să-mi facă focul. Mă trezesc din când în când, iar el îmi spune: ”Dormi, copil frumos! Ninge de dragul tău...”
Readorm în ninsoare. Dimineața mă trezesc în aroma cafelei. Îmi servește dragostea lui la pat: iaurt Cremosso, cornuri proaspete, fructe și cafea. ”Copilul frumos” se întreabă cine a inventat iaurtul Cremosso? Câtă dragoste pufoasă este în el!
- Hei, nu mi se așază dragostea pufoasă pe corp, dacă tu mă tratezi așa?
- Cu Cremosso, niciodată, îmi răspunde hotărât, apoi se duce și pune colindele mele preferate.
În liniștea casei aud ningând. Colindele îmi purifică sufletul, mângîierile ochilor lui mă fac să mă simt unică.
- E momentul meu de aur, mă aud șoptind!
Mă trezesc în lumea virtuală. Vreau să aflu cine a inventat iaurtul pufos cu gustul fericirii din copilărie și găsesc
concursul Momentul tău de răsfăț.
Oricine scrie ce moment din viață ar repeta cu plăcere la nesfârșit poate fi câștigător




Și în timp ce linguriță după linguriță de fericire îmi alunecă în suflet, îndemn toți cititorii mei să-și înscrie momentele unice de răsfăț în formularul următor: http://www.cremosso.ro/momentultau.html!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu