Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 7 octombrie 2015

O cafea la nisip sau unde-ți stau picioarele îți va sta capul

Regele meu a sosit pe aripi de toamnă și avea în părul negru frunze roșii, galbene, portocalii, mere în obraji și brumă în priviri...
Ploaia îl biciuise cu șuvițe groase și răsucite din mătase rece, iar eu eram ba Penelopa care-l aștepta să se-ntoarcă teafăr de pe mările orașului, ba Șeherezada ce trebuia să-i câștige iubirea prin înțelepciune, printr-o poveste ce nu a mai fost spusă și printr-o aromă inegalabilă.
Ploaia cânta trist la pian, farurile și luminile orașului erau bolnave de tubervuloză, din veșmântul său împărătesc curgea o mare în salonul meu. Pusesem câteva mere parfumate și gutui în geam, dar tristețea emana un parfum oribil care ne înfiora. I-am oferit haine uscate de schimb și m-am ridicat pe vârfuri să-l sărut, dar el mi-a spus:
- O cafea la ibric, Șeherezada mea, în caz contrar unde-ți stau picioarele, acolo îți va sta capul!
Nu glumea. Nu era bărbatul iubitor care nu plecase de dimineață fără să mă sărute pe frunte și pe obraz, ci era în stare să comită o crimă pentru cafeaua lui la ibric.
- De unde vrei să iau nisip pe vremea asta? L-a măturat ploaia, i-am spus șoptit.
Începuse să-i fie frică și lui că va trebui să-și țină cuvântul dat în fața supușilor, de aceea mi-a spus:
- Ai un buget nelimitat la dispoziție, doar să-mi faci cafeaua la ibric pe care mi-o servea bunica!
Nefericitul, îi era dor de tinerețe și se răzbuna pe mine alături de care îmbătrânise!!!
Am luat metroul  virtual până la stația Magazin Online Cafetiere. Găsisem ceva să-mi salvez viața la ieșirea dinspre Marketonline.ro/electrocasnice/cafetiere: Espressor cafea Philips 2000 Series HD8651/09, Putere 1400W, Râșnița incorporată, Negru. Costa 979 de roni. Aș fi putut să-mi recuceresc regele, să pun o parte din bani la o bancă, iar cu alta să-mi cumpăr genți de firmă, bijuterii la modă, haine, tone de haine elegante, tot ce vreau. 
Expresorul de cafea, dotat cu râșniță ceramică nu supraîncălzea boabele, iar prin sistemul manual de spumare transforma cafeaua într-o spumă de lapte cremoasă și fină. L-am achiziționat și i-am servit regelui licoarea magică:
- Este bună, dar nu se compară cu cea făcută de bunica, mi-a spus. Mai ai voie la o încercare fiindcă ești așa de frumoasă și așa de iubitoare.
Am profitat de cea de-a doua șansă și mi-am amintit că zărisem cu coada ochiului într-un alt magazin o reclamă. În Marketing.ro/electrocasnice/cafetiera Arzun se afla produsul care îmi salva viața și relația cu regele meu. Cu 999 de roni puteam să cumpăr Cafetiera Arzum Okka, Putere 710W, Capacitate rezervor apa 950 ml, Alb readucând în București gustul cafelei la ibric și tot îmi rămâneau bani de fleacuri femeiești.
Mi se părea că parfumul cafelei la ibric cuprindea tot salonul alb, iar ploaia bătea cu degetele-n geam să-mi ceară și ea o ceașcă. În acel moment, pătura mătăsoasă fu dată la o parte de pe trupul meu, iar regele devenit un umil servitor îmi aducea pe tavă micul dejun:
- Iubito, este timpul să te trezești! Am făcut cafea cu ajutorul Cafetierei Arzun Okka să semene cu cafeaua făcută la nisip pe care o adori tu. Te iubesc, chair dacă nu îți oferi buget nelimitat, dar ți-am pus în geantă umbrela. Plouă. Toamna își intră în drepturi. Ce bine că ești Șeherezada mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu