Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 22 iulie 2016

Cățeluș din crizanteme

Mâinile trudite ale mamei merită tot ce este mai bun și mai frumos pentru că ale mele sunt fine datorită faptului că ale ei sunt crăpate...Mama face parte din categoria oamenilor care se simt vinovați când la sfârșitul unei zile nu-și poate contabiliza concret activitățile: am făcut curățenie în casă și în curte, am prășit, am avut grijă de animale, am scos ceapa. O privesc și gândul meu zboară fără să vrea la versurile:
„Creştini ce n-aveţi sărbătoare, 
Voi, cei mai buni copii ai firii,
 Urziţi din lacrimi şi sudoare.”
Om cu simț practic, mama nu a depus armele până când copiii ei nu și-au finalizat studiile superioare. A investit în noi și a crezut într-un viitor mai bun pentru fiicele sale. 
„Să aveți banii voștri! Să puteți să vă cumpărați tot ceea ce doriți voi, o aud și acum spunând, în timp ce-mi strecura bănuți din salariul tatei să mă duc la examene. Nu prea învățam, iar originalitatea era „marfă proastă” în comunism, dar ea nu dezarma săraca!
De aceea m-am gândit să-i aleg un cadou frumos de la Flori de Lux . Doream ceva deosebit s-o impresioneze. Trandafiri avem în grădină, gladiole la fel, bujori și garoafe a mai văzut, i-am oferit chiar și orhidee. De data aceasta am ales un cățeluș din flori: un bichon alb și drăgălaș din crizanteme, cu ochi lucioși și bot umed pofticios...
Coletul a fost livrat. Mama vine triumfătoare cu el în casă și-l desface misterioasă. Sub mâinile ei aspre și sărutările-i calde, bichonul din crizanteme albe prinde viață!!!
Costă atât de puțin să-i facem fericiți pe cei dragi! În florăria virtuală se găsesc și ursuleți, berbeci, elefanți, cal, pisică și inimi din flori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu