Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 11 decembrie 2016

1Dream Beauty Studio mi-a corectat greșelile

Ce-și face omul cu mâna lui se numește lucru manual...
Cine m-o fi pus să-mi vopsesc părul negru-abanos când am fața albă, ochi albaștri și nu mai sunt la prima tinerețe? Reacția celor care mă cunosc a fost:
-Doamne, ce-ai putut să-ți faci? Te urăști așa de mult?
Mai erau trei zile până la Crăciun, iar eu am mers din prostie în prostie...Mi-am aplicat un decolorant puternic să scot negrul din păr și am obținut o podoabă capilară de toată mândrețea.
(sursa fotografiei aici).
Să folosesc judicios timpul și să nu mai cheltuiesc banii la un salon de înfrumusețare, mi-am pus o mască de usturoi pe față să scap de punctele negre și am tuns copilul.
Simțeam deja că îmi ia fața foc în timp ce-mi uscam părul când am rămas cu primele șuvițe în mână, iar soțul meu a spus:
-Părul bun părăsește capul prost, știam asta, dragă, dar cu copilul ce-ai avut?
După ce am înlăturat masca, am văzut singură ce efecte au măștile recomandate pe internet!
(Sursele fotografiiloraici și aici).

1Dream Beauty Studio îmi repară greșelile

Părul care rămăsese avea o culoare nedefinită, când m-am prezentat la salon și prima mea dorință a fost:
- Vopsit păr sau, mă rog, ce a mai rămas din el! 
-Părul dumneavostră are nevoie urgentă de tratament, mi s-a spus!
Toate straturile acelea de vopsele au slăbit rădăcina și mi-au  uscat și tocat firul fin de păr, este adevărat, dar nu puteam începe anul cu acestă „culoare a vântului turbat în păr”.
Mi s-a explicat faptul că tratamentul Olaplex se aplică în trei pași: în vopsea, după clătirea podoabei capilare și o dată pe săptămână acasă. Efectele acestuia sunt rapide, astfel că părul recapătă aspectul sănătos, nu se mai rupe și nu se mai încurcă.


M-au sfătuit să aleg vopsitul clasic ca tratamentul să fie aplicat simultan cu vopseaua. Profesioniștii m-au sfătuit să aleg culoarea potrivită care se armonizează cu tenul meu și îmi evidențiază culoarea ochilor. Nu mi-a venit să cred când am văzut efectele waww ale corecturilor aplicate de cei de la salon pe părul meu care riscase să devină tot o chelie în mâinile mele!
Mi-am jurat în barbă (ca un personaj legendar) că pe viitor mă voi atinge singură de părul meu doar să-l spăl, să-l pieptăn și să aplic tratamentul, în rest nu-l voi mai maltrata să nu ajung la perucă sau la transplant.
-Acum că părul meu arată decent, nu vreți să mă ajutați printr-un machiaj de zi să am un ten luminos, perfect și să-mi acoperiți roșeala care mi-a invadat tot chipul?
-Să tragem covorul peste gunoi nu este etic, mi s-a spus!
Nu m-au pus în încurcătură cu întrebări referitoare la modul în care reușisem să-mi fac răni pe față, ci mi-au prezentat lista tratamentelor faciale și avantajele acestora, iar după ce tenul meu s-a liniștit, machiajul profesionist de zi a înlăturat de pe chipul meu teroarea efectelor autotorturii făcându-mă să arăt fresh, iar urmele arsurilor epidermei să dispară ca prin minune...

Mai aveam de reparat tunsoarea copilului și mi s-a spus că se rezolvă printr-o programare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu