Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 9 decembrie 2016

Milă de câine

(Sursa fotografiei aici)
 Of, stăpâne, dacă aș putea, ți-as da lumina ochilor mei! Știi tu cât de îngrijorat sunt eu fiindcă știu că viața ta depinde mereu de deciziile și acțiunile mele?
Oamenii care ne văd pe stradă spun:
-Uite, un orb condus de un câine!
Iar câinele te ferește de gurile de canalizare descoperite, te trage cu toată puterea lui să traversezi strada numai pe zebră, îți caută loc în autobuz și câte lucruri nu face el pentru tine...
Omule, viața ta depinde de mine, iar eu sunt fericit că te pot sluji. Iubirea mea se revarsă asupra ta prin toată purtarea de grijă. Să fiu capabil să am grijă de tine am făcut antrenamente dureroase din fragedă pruncie. Nu am avut timp să mă joc cu o minge sau cu frații mei, dar satisfacțiile mele sunt maxime.
Să nu crezi că-ți reproșez ceva, ci mă macină curiozitatea. Dacă eu aș orbi și nu ți-aș mai fi de folos, m-ai arunca pe stradă? Ți-ar păsa că aș putea sări în fața mașinilor și sfârși sub roțile acestora?
Voi, oamenii ieșiți la pensie, dar pe noi ne pensionați? Îmbătrânim și noi. Ne cad dinții și nu mai putem ronțăi oasele, ne este frig și avem dureri reumatice.
Vă îndurați să ne duceți la medic sau să mergeți la o farmacie veterinară pentru noi?
Nu-mi da un răspuns nemilos, te rog! Îmi vin lacrimi în ochi când mă gândesc la vacile care hrănesc familii, cresc copiii și la bătrânețe sunt duse la abator...
Mă bucur mult că s-a înființat Cattitude Brands deoarece mă gândesc că va schimba mentalitatea oamenilor față de noi. Știi, cum tu iei masa în oraș uneori, merit și eu carne de rață pentru câini deoarece combate stresul și stările de anxietate, iar tu șii ce grea este viața de câine ce are grijă de stăpânul său orb!
Nu zic să-mi faci un vițel la proțap, dar o conservă din carne de vițel îmi poți cumpăra. Nu poți acum? Ai nevoie de bani pentru facturi, medicamente și întreținere? Cine te înțelege mai bine ca mine? Dă-mi ce poți tu, servește-mi mai ales iubirea ta și nu mă disprețui, stăpâne!
Oameni din întreaga lume, dacă v-a slujit un cal, nu-l vindeți, dacă a îmbătrânit la ușa voastră un câine, nu-l aruncați în stradă!
Cattitude si Agentia de Marketing Creative Wings m-au provocat să spun tot ce am pe suflet.
Sunt câinele credincios al unui stăpân orb și-l conduc responsabil prin propria lui viață! Am investit în tine toată iubirea mea, de aceea ar fi minunat ca atunci când ai și poți să-mi cumperi cele mai bune produse din magazinul pentru animale Cattitude!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu