Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 17 martie 2018

Accesorii de onoare

Dragul meu,

Nu credeam  să-nvăț a prețui cravatele, butonii și batistele tale, nimicuri bărbătești, așa cum spuneți voi câteodată despre fardurile noastre, „fleacuri femeiești” până nu mi-ai întins brațul și nu ți-am remarcat eleganța princiară!

Degetele fine parcă erau ale unui pianist priceput mi-au cuprins talia și eu pluteam de mândrie că un bărbat așa de elegant îmi rezerva întreaga lui atenție. 

Murmurul de admirație al femeilor te-a lăsat complet indiferent fiindcă aveai în sânge eleganța comportamentală care nu-ți permitea să faci ochi dulci alteia, când aveai la braț femeia pe care o prețuiai. Celebram parteneriatul nostru pe viață, iar asta mă umplea de mândrie!

Am alunecat sincronizându-ne pasul în mulțime și eu am înțeles cât de mult timp pierdusem admirând o pereche de blugi și un tricou. Doamne, cine îți alesese divin accesoriile de pe Onore.ro? Nu-mi puteam lua ochii de la butonii de cămașă și de la ochii tăi!  

Albastri erau  butonii de inox ca ochii tăi, iar în ei (și în butoni și în ochi) am văzut ca într-o oglindă fericirea mea. Din fir de crin si de mătase naturală era croită cămașa, iar părul ondulat îți stătea impecabil. Surâsul misterios te maturiza puțin, buzele roșii și ușor umede te făceau ispititor.

Mirele meu, care ți-ai ales două papioane albastre , am ales să-mi leg viața de tine fiindcă  sub toată eleganța aceea masculină am bănuit esența de suflet care avea să mă vindece de toate încercările vieții mele!

Cum m-ai făcut tu să mă îndrăgostesc pe viață de tot ceea ce-ți aparține și să am grijă de lucrurile tale de parcă mi-ar aparține. Suntem bărbatul și femeia potrivită pentru cuplul adamic care nu va cădea în păcatul adulterului și care va învinge prin iubire șarpele și toate celelalte ispite din jur!

Îți mulțumesc că exiști, că ai gusturi așa de fine, dar nu pot să nu îmi arăt recunoștința față de magazinul pentru domni Onore.ro care:

-are cele mai elegante accesorii pentru bărbați la prețuri competitive

-de 5 ani livrează eleganță masculină la domiciliul cumpărătorilor

-a făcut acest lucru de 2574 de ori și toți clienții au fost superfericiți

-1732 de cumpărători au evaluat cu notă maximă calitatea produselor și promptitudinea livrării acestora.

Ascultă! E valsul nostru, valsul iubirii pe viață. Butonii din inox, papionul și batista din mătase naturală, cu albastrul lor regal ne-au pus cununa fericirii pe frunte.

Te voi iubi mereu!

Cu toată dragostea din univers,

Mireasa ta!


 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu