Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 16 decembrie 2018

Șoricelul de la Moș Crăciun (parabolă)

Moș Crăcin intră în vârful picioarelor în  camera primului copil. Era un băiețel cu inima de turtă dulce care nu se plângea niciodată, își asculta părinții și împărțea tot ce avea cu frățiorul său mai mic, mai egoist și mai răsfățat.
-Moșule, ai bătut tu atâta cale până la mine? Ți s-au udat pletele, mantia și ghetele. Stai să îți dau haine de schimb și să îți aduc o cafea sau un pahar cu lapte călduț!
-Lasă, lasă, că până la tine mi-am cam descărcat tolba și uite nu am să-ți dau decât un șoricel.
Copilul îl prinde cu brațele după gât și îl sărută fericit bătând din palme:
-Ce putea fi mai frumos decât un șoricel cu ochii ca două mărgeșușe vii și codița drăgălașă? Îți mulțumesc mult, Moșule! Voi avea grijă de el, îți promit. Hai, dă-mi-l să îl sărut dulce și să îl așez să doarmă lângă mine!
Cufundat în visul său, băiatul nu  a apucat să își ia  la revedere de la Moșul, care a intrat în camera fratelui său.
-Ai venit, Moșule urât? Mi-ai umplut camera de apă. Măcar merită? Mi-ai adus drona și avionul cu telecomandă și trotineta electrică?  Ah, mereu întârzii când este vorba de premii și se pare că alegi câștigătorii pe sprânceană...Lasă că te trag eu de barbă, Moșule! Sper că pe la mine ai venit întâi și nu ai trecut pe la nesuferitul de frate-miu! Eu merit să câștig toate premiile și darurile, Moșule! EU; EU; EU!
-Dragul moșului, nu mi-a rămas decât un șoricel. L-am păstrat pentru tine. Să te bucuri de darul meu și să ai grijă de el!
-Îl dau pisicii, moșule, să știi! Nerușinat mai ești! Cum poți să fii la mine cu un șoricel, când te lauzi că ești B(l)ogat???
Și copilul a început să îl insulte pe Moș Crăciun, iar Moșul răbdător din fire i-a pus pe pernă un șoricel timid, care se uita mirat la stăpânul său care era așa de rău, iar de frică s-a băgat sub pat...
-Ia-ți șoarecele înapoi, Moșule. Să-l bagi în cuptor diseară la cină, că eu nu am ce face cu el!
Cine era Moș Crăciun?
 Blogatu cel care vine mereu cu daruri, iar de data acesta avea de oferit un  mouseTrust Gaming.
Dimineața, copilul cuminte care aprecia orice dar, chiar și un creion sau un vârf de ac s-a trezit cu un mouse Trust Gaming în camera sa. Blogatu îl trimises să ajungă înainte de Crăciun.
Credeți că s-a jucat singur cu el? Nu! A asteptat ca B(l)ogatu să pună în joc și o consolă, s-a abonat la contul de Youtube Blogatu și împreună cu fratele său a aflat cum să se joace frumos cu acel mouse Trust Gaming primit cadou.
Morala:
Nici Moș Crăciun, nici Blogatu nu poate mulțumi pe toată lumea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu