Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 9 iunie 2018

Cabinetul stomotologic unde nimeni nu tremură de frică


Eram la prima mea vizită într-un cabinet stomatologic după mult timp în care dantura mea ajunsese în stare critică fiindcă nu am intervenit la timp și mă miram cât de relaxată pot fi. În general oamenii care nu se duc la timp să își pună dinții în ordine o fac din următoarele cauze:
-nu au banii necesari. În general serviciile stomatologice sunt scumpe fiindcă aparatura și consumabilele costă mult, la care se adaugă și chiria în cazul în care echipa de medici nu deține clădire proprie. Este nedrept să catalogăm ca fiind scumpe tratarea cariilor, eliminarea tartrului, extracțiile, implantul dentar sau albirea dinților neluând în calcul: anestezicul, energia electrică, apa curentă, manopera și atenția cu care este executată de către medici. Și un alt aspect important: ne împrumutăm și tot ne punem dinți să prevenim infecțiile generalizate din corp, bolile stomacului, aspectul neingrijit și repulsia celor din jur! Este ciudat cum stomatologii de la Clinica doctor Andrei Capră au reușit să mă facă să gândesc obiectiv în ceea ce privește serviciile stomatologice.
-sunt neglijenți și găsesc orice scuză, numai să nu se ducă. Invocă lipsa timpului și a banilor.
-le este teribil de frică de stomatolog. În această categorie mă încadram eu, care am tot auzit: „Când simt polizorul, mă zgârie pe creieri.” „Simți că mori când nu reușește să îți scoată măseaua întreagă și ți-o lasă acolo după ce a tras de ea sau ți-o scoate pe bucățele”. „Pârâie gingia când îți bagă acul acela gros”...
Eram paralizată de frică și dacă nu mi s-ar fi rupt dintele din față într-un covrig, aș fi ajuns direct la proteză.
Acum abia aștept să intru în cabinet și să asist la spectacolul cu doi protagoniști eu și stomatologul care are grijă de zâmbetul meu. Îmi place cum mi se reglează scaunul, mi se umple paharul  de unică folosință cu apă, iar stomatologul își spală temeinic mâinile în fața mea, apoi își pune masca și mănușile. Are bunul obicei de a mă anunța tot ceea ce execută să nu fiu surprinsă și acționează blând, fără să mă bruscheze.
Aici am găsit dentistul cu mâna cea mai ușoară din lume și cu infinită răbdare. Pe arcada inferioară, piatra ajunsese la gingii, pe cea superioară mulți dinți și măsele rupte erau în rasul gingiei.
Am făcut împreună planul de tratament și au căutat ca să beneficiez de promoții care să îmi permită și mărirea buzelor ca acestea să fie mai pline, mai senzuale și reîntinerite.
S-a purtat atât de natural și de corect, încât nu mi-a fost jenă că m-am dus așa de târziu.
Pachetul promo a costat 150 de lei în loc de 200 și a cuprins manoperele de care aveam infinită nevoie: igienizare, detartraj și Air Flow. Mi s-a explicat cu răbdare că ultimul procedeu este o metodă nouă și ultraeficientă de curățare a dinților cu un jet de apă, aer si particule de bicarbonat de sodiu de mare presiune care îndepărtează placa bacteriană și elimină petele fiind indicat după detartraj.
Dinții au fost tratați cu maximă atenție și pentru un zâmbet perfect fațetați, iar buzele pline pot zâmbi cu generozitate oricui, mai ales în poze. 
Aporape că uitasem să zâmbesc. 
Pentru mine cea mai mare minune a clinicii este că m-a făcut să trec peste frica de dentist și  pe profesioniștii care își desfășoară activitatea aici îi consider cei mai grozavi oameni din lume.
Ce au special?
1. Empatia față de pacienți
2. Priceperea profesională.
3.8 doctori experimentați și generoși
4. 4 departamente medicale
5. Aparatură ultraperformantă
6. Aproape 2000 de clienți mulțumiți.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu