Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 13 iulie 2018

Îți poți închiria succesul de la PCMadd.com

Perioada sesiunii și a licenței salvată de PCMadd.com

Ești student și ai zeci de referate de predat la timp, plus lucrarea de licență de terminat și de printat în cel puțin trei exemplare?
Din fericire, tu, spre deosebire de mine, ești un student fericit fiindcă poți închiria de la PCMadd.com toate echipamentele necesare să le poți face cu simțul răspunderii și să nu plătești de doua-trei ori tehnoredactarea și să nu fie scrise perfect niciodată!
Crede-mă că am trecut prin asta. M-am dus prima dată și am rugat să-mi scrie referatele cu diacritice (le-am dus în manuscris, că nu aveam computer), mi-au luat o căciulă de bani și mi le-au dat fără diacritice. Am plecat supărată la alt centru cu hârtiile. Mi-au promis că le rescriu cu diacritice, dar și a doua oară le-am luat fără și a trebuit să le duc așa, iar profesorul mi-a scăzut doua puncte din notă și m-a certat îngrozitor. Avea dreptate. LIMBA ROMÂNĂ ARE DIACRITICE!
Pe urmă, la înscriere mi s-au cerut o mie și una de copii xerox, de acte scanate și declarații pe care trebuia să le printez și după aceea să le semnez, să le scanez și să le trimit scanate.
Tu ești scutit de toate drumurile acestea fiindcă poți închiria un laptop 30 de zile și plătești 180 de euro și 35 de euro pentru un Multifuncțional A4.
În schimbul celor 215 lei ai siguranța că totul va fi făcut perfect și nu vei fi pus să faci corecturi peste corecturi sau și mai rău, ți se va respinge lucrarea. 
Serviciul de închiriere echipamente it îți garantează succesul și își permit să faci totul perfect! Nu încerca să îți cumperi lucrarea de licență făcută de către altcineva fiindcă poate fi plagiată și pierzi totul! Satisfacția cea mai mare este să știi că ai scris-o singur de la primul la ultimul rând, iar coordonatorul și comisia s-au declarat mulțumiți de calitatea ei.
2. Dorești să publici o carte
Să publici o carte înseamă să îți asumi responsabilitatea de a lăsa posterității o operă valoroasă, corect scrisă, de a transmite un mesaj corect și de a face terapie comportamentală care va avea efect pozitiv asupra cititorilor.
Din aceste cauze, o carte se scrie foarte greu. Este nevoie de multe corecturi, de refacerea multor pasaje, să își atingă ținta. A da manuscrisul la redactat înseamnă a pasa 50% din responsabilitate.
În plus, cel mai bine corecturile se fac pe manuscrisul imprimat, fiindcă pe ecran își fug adesea ochii, de aceea este indicat să de corecteze pe materialul tipărit.
PCMadd.com te ajută când ești în contratimp, iar echipamentele tale s-au stricat și orice oră pierdută să îți cumperi altele contează foarte mult.
3. Agenție de publicitate cu echipamente închiriate
Conduci o agenție de publicitate, iar echipamentele it s-au ars din cauza supratensiunii din rețea. Orice întârziere te costă pierderea clienților și nu îți permiți asta. Știi foarte bine că articolele din campanii trebuie terminate la timp și mai ales scrise și postate constant. Poți rezolva în câteva ore problema solicitând echipamente pentru închiriere!
PCMadd.com dovedește empatie față de toți cei care au nevoie acum de echipamente it și nu au bani să-și cumpere altele noi, dar nici timp să le caute prin magazine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu