Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 8 iulie 2018

Joița Lucian, fotograful nostru de nuntă


Lăutarul îmi cântă duios: „Ia-ți mireasă, ziua bună/De la tată, de la mumă/De la frați, de la surori/De la grădina cu flori” iar lacrimile de fericire, de iubire, de teamă de necunoscut imi catifelează și umezesc ochii.
Sunt un crin abia smuls din grădina părintească și astăzi voi fi răsădit în grădina casei noastre. Voi fi soție, femeie, mama și mă voi strădui să fiu frumoasă-frumoasă în toate rolurile. Inima îmi bate puternic în timp ce sunt dusă de brat la altar. Rochia din dantelă alba îmi luminează chipul, voalul mă face frumoasă ca o prințesă, bijuteriile mă fac să strălucesc.
 „Doamne, ajută-mă să nu mă împiedic sau să uit să spun: Da!”mă rog în gând și mă bucur că nu există fotograf nuntă care să îmi surprindă gândurile. „Și mai ales el să vină la timp și să nu se răzgândească…”
Nu vreau ca foto video nuntă să fie un film 100% de comedie, să râdă lume în hohote de stângăciile noastre. Am văzut atâtea scene cu mirese care cad și își rup tocurile sau rochia, cu copii care presară petalele de flori si își șterg năsucurile sau mâinile pe rochia miresei…
 Noroc că avem un fotograf nuntă București care ne consiliază în orice moment și șterge din memoria camerei de filmat scenele demne de tot râsul.
Iată un fotograf nuntă care mă copleșește cu atenția lui! Joița Lucian va transpune în imagini lirice, adică într-un colaj foto video nuntă povestea ceremoniei noastre. Când mă vede ștergându-mi ochii îndreaptă obiectivul către altceva. Petalele presărate de copii pe covorul roșu, porumbeii luându-și zborul către înaltul cerului sunt transformate în tablouri de fotograf nuntă București.
Plutesc. Dansul nostru l-am ales cu ajutorul acestui maestru fotograf nuntă care are un simt estetic iesit din comun.  De unde știu că totul va fi cum dorim? Adică vom avea în album fotografii naturale, originale, cum este iubirea noastră? Am ales cele mai bune servicii foto video nuntă din țară și am vizionat pozele și arhiva artistică realizată de cel mai bun fotograf nuntă București.
 Și nu știu ce-i veni lăutarului să îmi cânte tocmai acum:
„Copiliță cu părinți
La ce naiba te măriți
Căci mila de la părinți
La nevoie a-i s-o uiți
Dar mila de la bărbat
Ca umbra de pom uscat
De departe, Joița Lucian, fotograf nuntă renumit, mă asigură că totul va fi bine și îmi face semnul victoriei. E fotograful nostru de suflet în care avem încredere până la Lună și înapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu