Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 10 mai 2018

Sportul îmi disciplinează mintea și corpul

-Ah, iar a căzut de pe bârnă! M-a dezamăgit. S-a antrenat un an întreg și uite ce greșeli copilărești poate sa facă, îi spun mamei cu pumnii de copil strânși, cu ochii în lacrimi.
-Vorbești ca un copil răsfățat, draga mamei. Iată care sunt argumentele prin care îți demonstrez că nu ai dreptate:
1.Crezi că ea s-a dus la olimpiadă să cadă de pe bârnă? Ai văzut că avea ochii plini de lacrimi, că și-a scrintit glezna, dar a zâmbit tot timpul exercițiului și că l-a reluat și după ce a căzut de pe aparat? Orice sportiv dorește să câștige, pentru asta luptă, dar știe să piardă demn. Deși este epuizat face turul de onoare să salute suporterii, când este nedreptățit, are puterea să zâmbească. Ce știi tu despre toate acestea?
2. Tu ai executat vreodată acrobații pe o bârnă? Poți să ți menții echilibrul 90 de secunde? De ce judeci din afara problemei?
Așa am început și eu să sar timid și greoi pe un buștean lat, pe care gimnastele ar fi putut evolua impecabil și neîntrerup ore întregi. Era așezat direct pe pământ, cu toate acestea aveam picioarele vinete...
Cu ochii minții mi-am imaginat cum copacii și florile din jur sunt spectatorii mei și oricât mă dureau de tare loviturile și căzăturile, am început să zâmbesc ca un sportiv adevărat.
„Dacă oamenii ar putea face împreună asta, lumea ar fi mai bună”, am spus mulțumită, când am auzit de organizarea celei de a patra ediții a Maratonului Internațional de la Brașov care se va desfășura  între 19-20 mai, 2018, organizatorii sperând să atragă în felurite competiții 3 000  de iubitori de sport de la 6 ani, la 100 de ani.
În orașul de poveste, cele două zile de spectocol vor însemna inițierea în tainele sportivității, adică oportunitatea ca orice om să-și disciplineze mintea și corpul.
Nu ratați șansa de a alerga umăr la umăr cu toți cei care iubesc viața, sănătatea, mișcarea, cu toți cei care vor să își disciplineze întreaga ființă fără să trișeze sau să acționeze fățarnic!
Vă puteți înscrie numai până pe 15 mai, 2018!
Cursa populară având ca scop principal strângerea de fonduri pentru semenii care au nevoie de ajutorul nostru, este o formă de solidaritate în jurul cauzelor bune, de aceea important este să participi și să termini traseul, fiindcă nu se cronometrează.
În rest, oamenii sunt liberi ca în viață să aleagă distanțe mai lungi sau mai scurte pe care să alerge: 42 de kilometri, 21 de kilometri, 10, 7 kilometri sau 2,5 kilometri...
Haideți la Brașov să ne disciplinăm trupul și sufletul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu