Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 5 mai 2018

Terapia de cuplu cu produsele de pe The Groom Lab

Criza dinaintea utilizării produselor de redefinire a look-ului său masculin și rafinat, cum ar fi kituri pentru bărbierit a debutat la puțin timp după luna de miere. El, văzând că mă are cu acte în regulă, de câte ori își apropia barba țepoasă de obrazul meu fin îmi irita pielea albă, moale și catifelată crescută cu atâta grijă și trudă de mămicuța și nu îi păsa. Dârele roșii lăsate de țepii lui pe chipul meu impecabil reprezentau o formă crasă de nepăsare în fața căreia nu am rămas indiferentă.
Așa am ajuns să urăsc sărutul său fierbinte și să îmi acopăr fața cu mâinile de câte ori se apropia de mine.
Iată ce gândeam eu atunci:„Doamne, mai bine era imberb, decât să mă atingă cu barba asta aspră a lui! Spân, dacă ar fi fost, nu m-aș fi ferit de sărutul lui...Ah, dacă tatăl lui și-ar fi făcut datoria și îi explica subtilitățile supraviețuirii unui cuplu...”
El: „Doamne, așa de repede și-a găsit pe altul? Ce are femeia asta de fuge când o sărut pe obraz și mă apropii să fim și noi, cum spunea Rebreanu în romanele lui: obraz lângă obraz? Tocmai am ieșit de sub duș, m-am spălat pe dinți și nu am mâncat ceapă sau usturoi!”
De la iritațiile produse de barba lui țepoasă pe fața mea fină, până la certuri și frustrări nu a mai fost mult.
Binecuvântez și astăzi ziua în care s-a destăinuit unui prieten:
-Frate, ai fost tu la nunta noastră, dar în curând cred că te invităm la petrecerea de divorț. Știi ce va scrie în hotărârea judecătorescă: „Nepotrivire de caracter.”
-Știi în ce constă nepotrivirea de caracter, i-a spus tranșant amicul comun? În faptul că nu îți îngrijești barba, omule! Arată-mi și mie ce produse pentru îngrijirea bărbii ai tu în casă? Chiar crezi că dacă ai certificatul de căsătorie în buzunar ea trebuie să te accepte oricum? Nu îți este milă de frumusețea asta de femeie să o înroșești cu barba, încât să-i fie rușine să mai iasă în lume trei zile după aceea?
Așa a apărut pămătuful din păr de bursuc Kent BLC 8 în baia noastră, unul din produsele de lux care mă fac acum să visez cu ochii deschiși cum își apropie obrazul proaspăt ras și fin ca o părere de obrazul și buzele mele. Este o senzație de catifelare ieșită din comun pentru că părul de bursuc este terapia eficientă pentru cei cu barba aspră. Spuma de ras sau săpunul de lux se distribuie uniform pe barbă, iar obrazul rămâne perfect după ras.
Finețea aceea de obraz iubit, obraz masculin vine cu miresmele Indiei și cu dulceața mierii către mine fiindcă și-a ales cel mai bun săpun de bărbierit de pe Groom Lab realizat manual, Săpunul de ras Tabula Rasa Cardamom 90 grame.
Parfumul lui este așa de divin, încât i-l folosesc și eu să mă spal pe mâini, pe față sau pe corp.
Dacă în trecut eram genul de femeie care:„mai nu vrea, mai se lasă” în relația cu soțul meu, fiindcă mă înnebunea cu barba lui aspră, în prezent iubirea noastră se împlinește eminescian:
– „Dacă nu știi, ți-aș arăta
Din bob în bob amorul,
Ci numai nu te mânia,
Ci stai cu binișorul.

Cum vânătoru-ntinde-n crâng
La păsărele lațul,
Când ți-oi întinde brațul stâng
Să mă cuprinzi cu brațul.”
Pot spune cu responsabilitate că produsele de calitate premium de pe site-ul prezentat mai sus ne-a salvat căsnicia, de aceea sfătuiesc toate femeile să protesteze de prima dată când iubiții sau soții lor le irită fața cu bărbile lor aspre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu