Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 17 mai 2016

Ceaiul care îți deschide porți virtuale și magice

Amar ca viața ceaiul ăsta, cu toate acestea am să sorb și ultima picătură, fără un bob de zahăr ca să nu-i stric parfumul!
Deja orice gură de lichid fierbinte parfumat mă întoarce cu 4000 de ani în urmă, când primele frunze bine uscate au fost transformate în licoare magică...
Hainele au dispărut, o frunză uriașă îmi apără intimitatea. Laptopul și mobilul s-au evaporat și ele. Locuim într-o peșteră și tragem cu dinții din halca de vânat pe care au adus-o bărbații. Parcă vorbeam o limbă, parcă scriam cuvinte, acum le scrijelesc pe pereții peșterii ce ne este locuință comună. De unde mi se trage blestemul întoarcerii în timp cu 4 000 de ani? Trebuie să-mi amintesc ce am făcut ultima dată ca să mă pot reîntoarce, altfel îmi rămân ratele neplătite la bancă, articolele nescrise, mesajele necitite!
Am intrat în Camera din față, locul fermecat al cafelelor și ceaiurilor magice și am ales Ceai EARL GREY BLUE STAR. 
Petalele de albăstrele și aroma de bergamotă, m-au propulsat în Epoca de Piatră. Am pus apă în ibricul de piatră, pe vatra de piatră și am băut ceai din corbul de cerb solomonit, vânat de bărbații din tribul meu. Le-am dat și lor să bea și am început dansul ritualic închinat celor 180 de sortimente de ceai și 20 de tipuri de cafea.
Am dansat până am văzut stele albastre și mi-am pierdut cunoștința. Toate mă dureau, în peșteră era frig, întuneric și pustiu. Doream să mă întorc în lumea civilizată din care venisem cu internet, cu mall-uri, penurie de timp și apă curentă. Lângă mine, ibricul din piatră și ultimele lingurițe de ceai magic pe-o frunză de brusture. Doar focul palid era nestins fiindcă nu aveam cibrituri și m-aș fi chinuiam mult cu amnarul să-l readuc la viață.
Pe flacăra vie mi-am făcut ultima cană de ceai și un dinozaur m-a luat pe aripile sale și m-a lăsat la poarta casei mele racordată la civilizație, murind instantaneu...
Înainte de a se dezintegra în eter, dinozaurul rosti la urechea mea o formulă magică:
„Ceai negru, bucăţi de cireșe, petale de trandafir și aromă.”
În memoria lui, am format pe tastatură combinația și am fost condusă, ghiciți unde? La Camera din față.
Am comandat ceaiul Ceaiul WILD CHERRY,

iar de-atunci pot călători pe ape și sub ape, pe pământ și în cer, în sus și în jos, în dreapta și în stânga, în trecut și în viitor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu