Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 23 septembrie 2019

Neer.ro, magazinul oamenilor fericiți și ordonați


Vremea în care oamenii se mulțumeau cu orice adăpost și puneau capul pe o piatră în locul unei perne moi și antialergice a trecut. Muncim de milenii, generații după generații să avem case frumoase și confortabile.
Dacă pereții sunt imperfecți, există sticker de perete 3 D care acoperă găurile, imperfecțiunile și înveselește casa. 
Pe site-ul magazinului Neer.ro am găsit stickere de perete 3 D cu fluturi.

Fluturi verzi, albi sau roșii ce par vii, iar peretele nostru seamănă cu o floare și se face vara în sufragerie sau în dormitor, oricât ar fi de frig.

Dar există în magazin multe produse de uz casnic pe care mi le doresc în casa mea.
Robinetul cu LED și senzor de temperatură, care costă până în 30 de lei este o modalitate sigură de a preveni utilizarea greșită a apei calde în locul celei reci și invers, dar și de a preveni accidentele. Sunt momente in care avem nevoie de apă rece să clătim vasele sau cel mult călduță să le spălăm și nu ne dorim să ne alegem cu mână plină de bășici fiindcă am băgat mâna în apa  aproape clocotită.
Acest accesoriu este util pentru copiii neatenți. Robinetul cu LED și senzor de temperatură îi va atrage atât de mult, încât vor fi încântați să citească tot ce le spun culorile despre temperatura apei.
Dar pe www.Neer.ro am descoperit îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, accesorii menite să accentueze frumusețea, toate la prețuri accesibile.
Materialele din care sunt făcute cămășile sau rochiile sunt prietenoase, iar croiala elegantă. În fiecare sezon, cromatica este excelent aleasă ca omul să fie în ton cu natura.
Nu am rezistat să nu comand cămașa largă din in și din bumbac, în care mă simt excelent, mai ales că nu transpir și pielea se simte grozav la atingerea delicată a acestui material.
Intrați pe site-ul magazinului și comandați produsele de calitate premium!




Un comentariu: