Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 24 august 2017

Babytrend, magazinul bucuriei absolute

Ador magazinele in care triumfa bucuria și din care fericirea se revarsă către cumpărător, umplându-i casa până la refuz! Îmi place să gust picătură cu picătură, până la extaz bucuria manifestată de glasurile cristaline de copii.
Nu-mi plac magazinele zaharisite de oameni bătrâni, în care se păstrează o liniște solemnă, iar vânzătorii sunt crispați și slugarnici, iar după ce pleci își frâng mâinile de bucurie că ți-au luat banii și pot să se așeze. Detest și magazinele de lux în care intri cu reținere și mulțumești cerului la plecare că nu ai spart nimic, să fii nevoit să plătești!
Babytrend.ro este magazinul meu de suflet și să vă explic motivele:
-cu ajutorul lui mă reîntorc în lumea magică a copilăriei. Revăd cu ochii minții pătuțul din lemn, jucăriile dragi: Moș Crăciun, căruia îi spuneam Moș Gerilă cu cheiță, care se învîrtea în cerc și sorcovea (mă și mir cum de l-au lăsat să sorcovească și nu l-au pus să spună poezii patriotice!) și cuburile cu povești.
-mă ajută să realizez cât de mult s-a schimbat lumea în care trăiesc și să mă bucur că fac parte dintre cei aleși care trăiesc la interferența dintre ere, lumi, copilării. Pe vremea mea nu existau covorașe de joacă antiderapante. Ne erau suficiente preșurile țărănești țesute în casă de femeile bătrâne, dar sunt fericită că nepotul și copiii mei pot avea poveștile la picioare!
-mă inițiază în noile tehnologii prin care îți poți simți copilul oriunde te-ai afla în casă. Cu Interfon portabil Babble Band - Summer infant îți auzi copilul cum respiră sau cum râde, când ești la bucătărie!
-nu pierde niciun pretext pentru a împărți bucurie cu mâinile amândouă. Părinții sunt învățați aici să fie fericiți că sunt atât de bogați și că au copii și să le dăruiască tot ce este mai bun și mai frumos! Pentru asta ei sunt tratați cu multă înțelegere în calitate de clienți, adică aici găsesc cele mai bune produse la cele mai mici prețuri, iar achitarea lor se face și în 6 rate egale. După ce produsele sunt livrate, copiii se vor afla în culmea fericirii.
-mă stimulează să devin partenerul de joacă al copilului meu și să petrecem un timp de aur împreună.
Câte nu aș cumpăra eu de pe site pentru toți copiii pe care-i cunosc, dar nici peștișorul de aur nu a putut să îndeplinească mai mult de trei dorințe...
Un cort de joacă ar fi pretextul să-l strând la piept acolo, în semiîntuneric și să-i spun povești până îmi piere vocea, așa cum îi place lui. Eu și el vom scăpa lumea de monștrii în cortul acela și vom învinge moartea, vom salva copii și bătrâni din flăcări, vom reține răufăcătorii, vom clădi cel puțin teoretic o lume mai bună!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu