Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 22 august 2017

Cosmetizarea vieții

„Eu, grație structurii mele sufletești” am considerat mereu necesar că trebuie să întreprind totul să-mi cosmetizez viața și să nu rămân acolo unde m-a lăsat ea la naștere, când am primit-o în dar!
Primim genetic, instictual, multe daruri brute, dar dacă nu le șlefuim cosmetizându-le, ele se răzbună, în loc să ne înlesnească procesul de socializare.
Stați! Nu mă dezaprobați! Cosmetizarea nu înseamnă ascunderea feței sub tone de fond de ten și farduri stridente, un chip străin, chinuit care să pară altfel decât este, ci emanciparea frumuseții. Și nu putem miza numai pe înfrumusețarea sufletului care nu se vede sau a chipului pe care-l etalăm în lume, ci trebuie să fie echilibru între cele două acțiuni ale noastre.
Cum de perfecționarea interiorului ne ocupăm personal, fiindcă avem cheia potrivită, pentru exterior există magazinul de produse cosmetice profesionale BeautyCosmetic.ro.
Mie, dintotdeauna mi-a plăcut să răspândesc frumusețea cu amândouă mâinile pe unde trec. Chiar dacă am făcut-o tăcând, m-am gândit că accesul la bun și frumos ar trebui să fie liber...
Ați văzut cum face primăvara când trece în caleașca ei căptușită de flori, trasă de mielușeii albi și nevinovați?
Zâmbește sincer cu dinți de ghiocei și cu mâinile încărcate de flori parfumate, râde și strigă cu glas cristalin:
-Ia și tu frumusețe! Prindeți, prindeți frumusețea și renașterea la viață, oameni buni! Eu dau gratis totul.
Vreau din toată inima ca viața să fie mai frumoasă pentru toată lumea cu Beauty Cosmetic, de aceea aș alege mobilier pentru salon să pot răsfăța femeile care se sacrifică pentru familiile lor.
Mâinile acelea care curăță zarzavat, spală și gătesc nu mai au timp de manichiuri impecabile și în mod nedrept ochii celor care ar trebui să le aprecieze se uită cu reproș, în loc să le privescă drăgăstos!
Cearcănele și ridurile sunt măsura nopților de îngrijorare și nesomn petrecute punând compresii pe frunțile celor dragi, făcând ceaiuri și dând medicamentele la timp.
Nu merită oare cosmetizare aceste chipuri de îngeri păzitori? Iată de ce nu pot să aleg un produs preferat, ci trei, fiindcă nu vreau frumusețea doar pentru mine, ci pentru mama mea, bunica mea, sora si prietena dragă!
1) Patul cosmetică masaj, să-l pun la dispoziția tuturor femeilor din țară, să se bucure de câteva momente de relaxare și să le pot restaura frumusețea pierdută oferind dragostea lor celor din jur.
2) Scaun coafor să le pot acoperi argintul din păr care arată prețul nemărginit al iubirii lor.
3) Masa de manichiura Black&White pentru cele mai frumoase mâini din lume, mâinile care trudesc pentru noi!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu