Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 29 august 2017

Decorino, partener de nădejde eMAG.ro

Astăzi am prilejul să scriu despre oameni minunați, căci aroganții nu merită nici reclamă negativă.
Săptămâna trecută am luat o lecție usturătoare de la un magazin, noname, nu contează, cert este că nu voi comanda în veci de la ei. Mi-a plăcut o cuvertură de pat care se vindea cu două fețe de pernă și cum am câștigat un voucher de 100 de lei, am comandat-o. Am plasat comanda și am așteptat fiind cu ochii pe telefon și pe adresa de e-mail, să nu plece curierul cu marfa înapoi!
A trecut o săptămână, comanda mea să mai apară pace! Am așteptat și cîteva zile din săptămâna următoare gândindu-mă că sunt oamenii în concediu, că nu au numai grija cuverturii mele...Peste vreo 10 zile, mă uit în contul de cumpărător și ce văd:
„Comanda anulată”.
Nu primesc un telefon, o notificare prin e-mail, cum fac comercianții civilizați, ci au anulat voucherul și comanda și atât. Au tratat cu o aroganță ieșită din comun munca mea, așa cum îmi spuneau anumiți cunoscuți în trecut:„Am venit să-mi faci asta și-asta! Și-așa știu că pentru tine este o plăcere!”
M-am supărat nu pentru cei 100 de lei, ci pentru modul cum tratează oamenii și le-am scris celor de la EMAG.ro. Și-au cerut scuze și au reactivat cardul. Am plasat o altă comandă, vă mărturisesc cu aceeași strângere de inimă. Îmi doream un covor mic și ușor de scuturat și de spălat, pe centrul camerei, cu desen tematic fiindcă sunt mare băutoare de cafea.
Am comandat un astfel de produs de la DECORINO partener eMAG, dar nu mi-am pus mari speranțe. Eram pregătită ca după așteptări seculare să mă uit la istoricul comenzilor mele și să văd: „Comandă anulată”, deși nu au trecut decât 4 zile de la plasarea comenzii.
În a cincea zi, am primit telefon de la ei. Vă redau parțial convorbirea:
-Ne bucurăm că ați ales produsele noastre și vă cerem scuze pentru întârziere! Covorul avea mici defecte și nu ne-am permis să-l trimitem așa. Puteți aștepta până săptămâna viitoare?
Cum să nu pot înțelege și aștepta când oamenii tratează cu deferență efortul tău?
Decorino este un partener de nădejde pentru oricine și își respectă clienții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu