Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 23 august 2017

Delete exclusivist

De când omul s-a familiarizat cu computerul a început să aibă îndoieli asupra vieții sale. S-a întrebat de ce nu există funcția DELETE să poată șterge tot ceea ce nu-i convine din relațiile sale, din felul să de a fi, din bolile și neajunsurile sale?
Apoi a apărut Pilot Frixion,  instrumentul de scris magic care scrie, șterge și rescrie, adus în România de peste mări și țări și vândut de către Dacris...
De 10 ani oamenii văzând că pot face greșeli, șterge și rescrie fără să se observe nimic sunt chinuiți de gândul că erorile din viețile lor nu sunt la fel de reversibile.
Orice viața este în felul ei o operă de artă, parțial individuală și parțial colectivă. Ce-ar fi dacă toate aceste capodopere ar putea fi șterse? Vă imaginați ce pierderi dezastruoase! Să se șteargă momentul în care ne-a fost dăruit focul, element civilizator, chiar dacă mai și pârjolește și își ia tribut de vieți omenești, clipa în care s-a efectuat prima operație pe creier sau pe cord deschis, momentul descoperirii vaccinurilor sau al anesteziei!!!
Când funcția DELETE există, ea poate fi folosită și greșit. De câte ori nu am șters din memoria computerului personal documente foarte foarte importante și aproape că am plâns de ciudă. A trebuit să o iau de la capăt, să muncesc înzecit, acuratețea ideilor nu era aceeași.
Dacă prin absurd aș putea dispune de funcția DELETE în viața mea, nu aș folosi-o abuziv. Nu aș șterge jignirile care mi s-au adus, acuzațiile nedrepte, nimic din ceea ce a avut rolul de a mă căli și de a mă determina să lupt cu îndârjire. Nu i-aș șterge de pe fața Pământului pe cei care m-au înjosit sau mi-au produs suferință, fiindcă ei mi-au fost profesori și sculptori ai voinței și sufletului. Le datorez tot ceea ce sunt azi și o spun cu toată sinceritatea din lume!
Cum? Să ți se dea posibilitatea să ștergi ceva și să nu faci asta?
Evident că nu aș irosi funcția, dar aș utiliza-o exclusivist și în mod mărinimos! Aș șterge tot ceea ce am gândit rău față de cei din jur, toate vorbele cu care i-am rănit, toate faptele prin care i-am lezat, toate amăgirile produse din dorința de a nu răni! Aș șterge și rescrie secundele în care am avut posibilitatea să ajut, să încurajez și să susțin și m-am sustras din comoditate. Aș șterge momentele în care am irosit timpul și în loc să lupt îmi plângeam singură de milă cerșind izbăvirea exterioară.
Aș șterge mai întâi răul pe care l-am făcut celor din jur voluntar sau involuntar, apoi răul făcut mie însămi și m-aș strădui să trăiesc în generozitate absolută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu