Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 22 august 2017

Restart Energy sau relații decente cu furnizorul de energie

Nu am fost niciodată printre oamenii aceia norocoși, care să câștige fabulos mutând o hârtie dintr-un loc într-altul. Pentru fiecare bănuț câștigat am muncit din greu, temeinic, iar produsul finit a fost de calitate.
Iată de ce îmi tresare inima când televizorul si laptopul meu sunt în stare de funcționare, iar brusc se întrerupe alimentarea cu energie electrică, chiar dacă plătesc facturile la timp.
Urmează un timp în care joaca de-a „Uite curentul, nu este curentul. Ce-mi pasă mie dacă-ți crapă ție aparatura?” continuă.
Stau și mă întreb de câte ori după o astfel de experiență nefastă m-a sunat furnizorul să-mi ceară scuze pentru inconvenient sau să se intereseze dacă aparatura și nervii mei sunt în regulă!!!
Am avut o colegă căreia i s-a aprins sufrageria din cauza fluctuațiillor de tensiune și supraîncălzirii televizorului torturat astfel, iar dacă nu era acasă, ar fi rămas pe drumuri. Noroc că a fost la locul potrivit, la momentul potrivit si în disperare de cauză a băgat mâna în foc să tragă cablul care era în flăcări din priză, arzându-se și ea pe mână. Cum de este posibil așa ceva? Când furnizorul nu are concurență, el este stăpânul. Transformatoarele vechi exploează mereu, stâlpii din lemn se prăbușesc cu firele incărcate devenind pericole mortale, dar prețurile la energie electrică cresc.
Și mai este un aspect pe care doresc să-l subliniez! Indolența furnizorului principal (se știe care este, pe sistem!) față de proprietarii de teren unde a pus stâlpii și cărora nu le recompensează pericolul și deranjul în niciun fel...
Nu m-am îndepărtat deloc de la subiect, ci am prezentat motive pentru schimbarea furnizorului pentru energie și gaz.
Avem nevoie de energie mai ieftină și gaz mai ieftin și se impune să profităm de liberalizarea pieței de energie și gaz!
În prezent ne omoară facturile, de aceea sunt binevenite o economie la factura de energie și altă economie la factura de gaz.
Restart Energy este cu siguranță furnizorul serios de care avem nevoie, „nefiind încă învechit în rele”, metaforic vorbind, cum sunt ceilalți.
Să analizăm cu toată atenția acestă ofertă furnizor de energie și gaz
Ce înseamnă asta? Că mai investesc și în aparatură, că fac muncă de teren nu numai pentru a citi contorul sau pentru amenințarea rău-platnicilor, ci și pentru a întreba abonații ce probleme au și dacă sunt mulțumiți de colaborare...
Toți cei care schimbă furnzorul de electricitate sau gaze până în 31 august, 2017 primesc un set de 3 becuri cu LED și participă la tragerea la sorți pentru marele premiu: un telefon iPhone 7!
Schimbarea furnizorului este absolut gratuită, prețurile sunt garantat mai mici, iar instalația nu trebuie modificată sau înlocuită, deci schimbarea nu trebuie să vă sperie!
Sunt o idealistă dacă sper să apară furnizorul care să ceară scuze abonaților când au loc avarii (în mod inevitabil) și să-i întrebe dacă li s-a stricat aparatura în timpul accidentelor? Am așteptări prea mari dacă aș dori să văd oameni mergând pe teren și evaluând gradul de mulțumire al beneficiarilor de servicii, înainte de a se grăbi la colectarea banilor?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu