Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 1 mai 2018

Domnul V si doctorița cu suflet mare și mâini de aur...

Cu siguranță că sunt o ciudățenie a umanității din moment ce caut mai degrabă un medic de suflet înainte de a căuta un dermatolog sau un stomatolog. Îmi plac medicii care îmi câștigă sufletul mai întâi și după aceea rezolvă problema medicală pentru care le cer ajutorul.
Îmi plac medicii umani, modești, care nu tratează pacienții de pe poziție de superioritate pentru simplul fapt că au ajuns la mâna lor.
Sunt unii care pun mâna pe tine, nu te anunță nimic și încep intervenția. Am avut norocul să fiu o persoană foarte sănătoasă, problemele mele medicale fiind minore, de aceea mă duc greu la medic. Aștept greșit uneori ca problema să se vindece de la sine. Așa am pierdut eu mulți dinți, dar am găsit stomatologul de suflet pe care îl căutam.
Tratează cu aceeași seriozitate, profesionalism și empatie și adulții și copiii.
De pildă pe băiețelul slăbuț și drăguț căruia i-au apărut carii pe sub dinții abia schimbați și care se albește de teamă, dar nu scoate un sunet, îl tratează ca pe un domn. 
-Domnul V să poftească în cabinet. 
Aștept să văd un bărbat cât ușa, fiindcă uit de copil și când colo el abia se vede. Doamna doctor Biclinerul stăpânește perfect psihologia pacientului căruia îi este frică de dentist, de aceea în prima fază socializează cu fiecare, apoi trece cu mare finețe de la acomodare, la intervenția propriu-zisă.
Cât timp mă aflu pe scaun, iar dumneaei se ocupa de dinții mei, mă întreabă permanent dacă mă deranjează ceva și dacă mai pot suporta. 
Lucrează cu răbdare, nu forțează lucrurile, verifică starea pacienților ca totul să fie perfect.
Înainte de a se așeza o altă persoană în scaun, locul respectiv este șters cu spirt de doamna asistentă și instrumentele nefolosite aduse în fașă sterilă ca fiecare să vadă cât de igienic se lucrează.
Comunicarea cu pacienții decurge elegant, actul medical fiind însoțit de empatie maximă. Nimeni nu tremură pe hol, chiar și copiii o îndrăgesc pe doamna doctor fiindcă le tratează dinții cu mâini de aur și suflet bun ca pâinea caldă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu