Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 2 mai 2018

Tableta Navitel, dispozitivul mașinii mele


Nu mai vreau să amestec numerele de telefon ale „mașinii” cu contactele mele personale fiindcă are și ea dreptul la viață și intimitate! De pilda, când are nevoie urgent de programare la mecanic auto și necesită „internare” la service, de dragul ei nu vreau să pierd o secundă.  Contactele mele sunt contactele mele, iar ale mașinii sunt ale mașinii. Am fost superîncântată să găsesc în manualul de utilizare al tabletei NAVITEL T700 3G date concrete referitoare la contacte, cum ar fi:
-adăugarea unui contact nou/ștergerea unui contact care nu mai prezintă interes
-editarea contactelor
-contacte preferate
-salvarea de rezervă a contactelor.
În orice moment, tableta poate fi folosită  și pe post de telefon mobil al mașinii pentru preluare, inițiere și istoric apeluri, dar și pentru scrierea și trimiterea de mesaje.
Astfel că pot fi în orice moment managerul excursiei în timp ce mă aflu la volanul mașinii, adică:
-să comand rca online, dacă am uitat și am drum lung de făcut
-să discut cu cei de la recepția unde am făcut rezervarea pentru a pune la punct anumite lucruri
Navitel T7003G mă ajută să mă orientez în 47 de țări din lumea întreagă  datorită hărților și la nevoie calculează și rutele și o alege pe cea mai scurtă. Pot planifica traseul de la un punct ales de pe hartă, până la destinația dorită.
Tableta mașinii este și sursă de divertisment datorită funcțiilor multimedia pe care le deține:
-se pot face fotografii de calitate. La fel apreciez faptul că pot stoca pozele din excursie pe tableta mașinii, iar cele personale, pe telefonul personal.
-înregistrez videoclipuri
-am șansa să trec în revistă ce stochez în galerie
-pot înregistra și sunete
-pot partaja fotografii și videoclipuri.
M-a convins să aleg o tabletă Navitel și o cameră de luat vederi având aceeași marcă pentru mașina personală Marius Ovidiu Călugăru,  prin prezentările sale și filmările-martor pe care le pune la dispoziția clienților.

Așa am cumpărat și GXT 168 Haze Gaming Mouse ca băieții pe care îi iubesc să se poată juca în excursiii, când plouă și nu putem face trasee sau ieși la plimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu