Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 27 mai 2018

Hei, pomilor, florilor, am venit!

(Sursa fotografiei aici)
Actul I
-Hei, pomilor, florilor, am venit să ne jucăm împreună! Să calc prin roua-fericirii, voi să-mi puneți coroniță de margarete pe cap, să alerg spre viață și să nu mă plictisesc!
-Hei, copil răsfățat, de ce calci pe mine? Fii atent! Sunt un clopoțel fragil de poiană și mă doare, au! Mă doareeee!
-Iubeste-mă, mănâncă-mă cu gura ta ca o cireașă coaptă! Pentru tine m-am copt eu, frăguța dulce parfumată și acrisoară! Ah, ce răsfățată mă simt în palma ta!
-Să crezi în povești, draga mea, orice ar fi să crezi în povești și să înveți din ele, mă îndemna bunica!
-Nu vrei să faci parte din grupul zânelor cu noi? Să trecem dansând deasupra apelor, să aruncăm maci în obrajii muritorilor care ne văd, să înflorim timpul cu bagheta magică a sufletului?
_-Iar ai luat 8 la franceză! Ți-arăt eu ție! Tu nu ești elev de 8, ai înțeles, mă certă mama prin visul copilăriei mele!
Actul al II-lea
-Ah, iar s-a luat lumina? Ți-ai făcut temele? Pâine nu, zahăr și ulei pe cartelă, libertate nu...Dacă ne-ar auzi cineva ce vorbim...
-De ce, mamă, nu au voie oamenii să vorbească despre ceea ce trăiesc?
-Tu să taci, ești copil, nu ai voie să vorbești!
Am crescut cu acestă interdicție. A crescut în același timp cu mine:„Tu să taci!”
Ascultam la ei și strângeam pumnii mici gândindu-mă că voi fi cea care va răsturnă guverne și va da pâine la liber să se sature toți oamenii. Pâine, ciocolată și portocale de Crăciun.
-M-a certat diriginta că nu ți-ai luat cravata! Mâine, ai grijă să nu o mai uiți!
Actul al III-lea
-Matei, mergem la Festivalul Opera Copiilor în fiecare zi? Va avea loc între 29 mai si 3 iunie, 2018?
-Spune-mi exact ce va fi acolo, să știu dacă vrea să mergem sau nu! Știi că dacă nu îmi place trebuie să faci alt program!
Copilul din mine zâmbește mulțumit că s-a uitat replica:„Tu să taci!”Astăzi niciun copil nu este condamnat la tăcere...
-În afară de spectacol, în onoarea ta se organizează spectacole în aer liber, expoziții, iar vedetele îți vor citi povești. Aventura Parc te așteaptă la cățărat și escaladat, la întreceri de șah si kendama. Vei putea admira sute de exemplare de fluturi si peștii jucăuși! Îți stau la dispoziție tobogan gonflabil, o piscină cu bile, precum și un balon cu aer cald.
-Tu nu ai avut parte de toate aceste minunății, nu este așa? Hai, lasă, fii copil și bucură-te cu mine!
Niciodată nu este târziu să iau de mână copilăria și să mă întorc în universul ei magic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu