Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Cu maşina la colindat

De Crăciun, mi-am luat maşina la colindat. Jinduia la un dar primit de la Moşul, încălţările de iarnă erau un rău necesat, de aceea se îneca repetând că vrea să-i aducă şi ei Moşul un cadou în 2013, că a fost cuminte şi răbdătoare cu antitalentul meu în ale şofatului!
Am bătut la porţile unor vile, iar domnii s-au închinat spunându-mi:
- La muncă, nu la întins mâna!
De parcă ei făcuseră averile cinstit. Am plecat ruşinate, până am descoperit oferta: http://autoeconom.ro/.
În sfârşit cineva ne primea cu colindul şi pregătise şi premii pentru maşina mea şi pentru mine:"
  • Locul 1 – voucher pentru revizii, reparații într-unul din service-urile auto membre autoeconom.ro în valoare de 300 lei
  • Locul 2 – voucher pentru revizii, reparații într-unul din service-urile auto membre autoeconom.ro în valoare de 200 lei
  • Puncte Blogal – locul 1 – 50 puncte, locul 2 – 30 puncte".
 Mai întâi ne-au deschis larg porţile şi au ascultat atenţi colinda noastră (Descrie problema aurovehicolului tău), apoi am primit oferte de la service-urile auto, apoi am ales ceea ce ni se potrivea din ofertă, apoi am evaluat gazdele şi serviciile lor.
Gazdele ne-au invitat şi pe Facebook: https://www.facebook.com/autoeconom.ro, iar din acest moment ne considerăm prieteni şi le vom colinda în fiecare an. La anul şi la mulţi ani/Scoateţi punga şi daţi bani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu