Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 16 decembrie 2013

Rugă către Moș Crăciun


Rugă către Moș Crăciun,
La ceas sfânt de iarnă, în tămâia miticei seri, liberează-mi sufletul de așteptarea de a primi daruri și toarnă în el, până la refuz, capacitatea de a molipsi pe cei din jur cu fericire! Să torn în ceștile tuturor daruri călduțe, fără să aștept să-mi rămână vreun strop, să fiu mulțumită că mi s-a dat viața, că suntem unici pe pământ, că am cui deschide ușa, cui duce un braț de lemne, cui aprinde un foc, cui îi spune:”Bună dimineața!” și cui așeza un surâs în colțul buzelor. Te rog fierbinte, Moș Crăciun, nimeni să nu fie condamnat la singurătate capitală!
Mi-ai dat Moșule, tolba cuvintelor, mâini pricepute, minte ageră, trup sănătos, cum să nu mă consider copleșită de daruri? Și când în nopți de poveste, pe aripi de Crivăț, în sănii grele, învelite cu cergi coboară speranțele din munții ninși, ajută-mă să lupt pentru ele, să le deschid larg porțile sufletului și să le poftesc înăuntru!
Fă-mă de oțel în fața răutăților, neclintită în hotărârea de a nu mai bârfi, eticheta și judeca! Vreau să trăiesc frumos, rupe-mă de tot ceea ce este egoist, vulgar, urât și nedrept!
Ajută-mă să mă concentrez pe prezent pentru a nu regreta niciodată irosirea timpului vital, pe care Dumnezeu mi l-a dat să-l folosesc în scop nobil! Restaurează pacea dintre oameni, fă să domnească divinul pe pământ și în fiecare anotimp să ningă cu iertare și înțelegere deplină!
Aprobă-mi, te rog, un fond nelimitat din spiritul tău!
E.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu