Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 27 decembrie 2013

Mama, regina vieţii mele.

Stăteam la foc. Flăcările muşcau din lemnul de fag luminându-ne feţele. Ningea bacovian şi mirosea a cozonaci şi a mere coapte. Îi priveam ochii albaştri, părul castaniu în care apăruseră primii ghiocei şi realizam că nu pot concepe lumea fără ea. Pentru sora mea şi pentru mine se sacrificase. Ar fi dorit să lucreze în sănătate, să salveze oamenii, dar ne salvase pe noi. Se auzeau colindători afară şi câinele lătrând la ei.
Din ceştile de cafea ieşea o aromă ameţitoare.
- Eşi regina noastră, mamă, casa ar fi pustie fără tine, i-am spus îmbrăţisând-o!
Apoi am scos cadoul din ascunzătoarea secretă:http://www.britishgallery.ro/ro/yardley/11507-daisy-body-spray.html. Mama, emoţionată, l-a încercat:
- Acesta este parfumul mamei, îl simţeam din copilărie şi îmi era atât de dor de el! Unde l-ai găsit? Dar din dar se face Rai, vreau şi eu să o fac fericită pe bunica ta, cum m-ai făcut tu pe mine!
I-am povestit mamei la cafea totul: Prin intermediul British Gallery, un Home and Gift concept-store ce oferă spre vânzare atât decorațiuni interioare cât și cadouri, fiind prezent de 8 ani în două oraşe din România (București și Ploiești), Marea Britanie este adusă în România. Mai exact, parfumul grădinilor englezești.
Magazinele British Gallery respectă stilul locuințelor tipic englezești, iar toate produsele pe care le comercializează sunt aduse din Anglia. În București magazine British Gallery se găsesc pe strada Paris, la numărul 14A, si in Baneasa City Mall la etajul 1,  iar în Ploiești în Piaţa Victoriei, nr. 1, Mall Shopping Center (Mercur), parter..
A doua zi, la rugăminţil ei m+am dus la Ploieşti să mai cumpăr un parfum pentru bunica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu