Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 17 decembrie 2013

Scoate, mă, banii, mă!

- Scoate, mă, banii, mă! Vrei să moară copilul de poftă?
El, un muncitor slab și amărât dădea neputincios din umeri, copilul urla de se cutremurau pereții supermarketului, oamenii își puneau mâinile la urechi sau își făceau cruce.
- Doamne, omoară-mă că sunt prea sărac, iar sărăcia de nevastă-mea tare este rea de gură, se trezi spunând omul!
Nu știa de ce să se agațe sau ce soluții să găsească. Peste două zile venea Crăciunul, dar dacă nu achita chiria și întreținerea, s-ar fi trezit toți boschetari și atunci chiar ar fi murit copilul. În capătul ieșirii dinspre metrou zări firma:
Se scărpină în cap. Copilul urla, nevasta blestema, pe mobil îl suna soacra...Bietul om se refugie în clădirea băncii căutând un loc unde să se ascundă de tot și de toate!
O funcționară tânără, frumoasă, elegantă și amabilă îl pofti să se așeze în fotoliu, apoi îl sfătui să aplice pentru http://cardulcupromotii.ro/?utm_expid=79379321-0.tHclwxhTTuuIloFrweMgqg.0.
”Banca acesta îți dă 3% premiu pentru că te împrumută să fii fericit de sărbători! (http://www.piraeusbank.ro/Persoane-Fizice/Carduri_PF/Campanie-carduridecredit.html) Nu se poate, domnule? Dar dacă rămân șomer sau am un accident și mor să scap de gura nevestei, ce fac? Merită să rămână cu datoriile, dar nu m-ar lăsa să fiu liniștit nici pe lumea cealaltă! Ar fi în fiecare zi la mormântul meu și mi-ar înfige un toc în față!”
- Iar pentru orice situație nefericită, banca vă va încheia gratuit o poliță de asigurare, spuse funcționara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu