Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 16 decembrie 2013

O grădină englezească la un ceai

În prag de iarnă, fosta mea profesoară de biologie, mă așteaptă în vizită. Este bătrână și bolnavă: are un diabet sever și un început de cancer. Și-a pierdut soțul, persoana care o diviniza și datorită căreia sunt la catedră, am reușit să scriu câteva cărți și să-mi continui școala.
Față de fostul diriginte nu am avut timp să fiu recunoscătoare, fiindcă a murit mult prea timpuriu, dar făcându-i doamnei sale bucurii știu că mă revanșez și față de mentorul căruia îi datorez toate realizările mele...
Mi-ar plăcea să stau la un ceai cu distinsa doamnă profesoară, cu aceste căni fine în fațăhttp://www.britishgallery.ro/ro/ceramica-craciun/11570-set-de-2-cani-holly-ivy-.html și să-i dăruiesc un parfum cu note de violete, citrice și iasomie de la http://www.britishgallery.ro/ro/89-yardley! Aromele și poveștile noastre să răzbată până la cer, în lumea îngerilor, unde se află cel care mi-a salvat viața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu