Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 8 aprilie 2017

Gelozie infinită cu Wheel-E.ro

Episodul I: Iubita secretă de la Wheel-E

Kemal: Nigar, sunt cinci ani de când în sufletul meu nu este loc pentru altcineva! Acum iubesc din nou. Simt nevoia să mă plimb cu ea în văzul lumii, să mă ducă pe aripile iubirii noastre pe carosabil sau pe trotuar și să pot spune cu mândrie:„Este a mea și numai a mea”.
Nigar: De ce faci asta? De ce mă rănești? Nu poți să înțelegi că te-am părăsit atunci ca să-mi salvez familia?
Kemal: Iar pe mine m-ai aruncat în fundul Iadului și nu ți-a păsat... M-ai sacrificat fără milă, Nigar! Acum mă simt un om liber, așa de liber când sunt în compania ei. Mergem împreună pe străzi și prin parcuri iar florile de zarzăr și de cais mi se așază-n păr. Ea face să ningă cu petale-n calea nostră și am uitat ce-a fost și am luat viața de la zero. Eu și ea, cuplul perfect, menit să rămână veșnic împreună.
Nigar (cu ochii-n lacrimi): Știi bine că nu te va iubi nimeni, niciodată ca mine! Fericirea aceea fi-va interzisă pentru noi. Eu făceam să ningă asupra ta cu florile fericirii, îți prindeam fluturii iubirii în palmele generozității mele, apoi îți cuprindeam obrajii. Mângâierea mea, stropi de miere, îți ajungea în suflet.
Kemal: Te deranja faptul că mergeam pe jos, iubito. Prietenii tăi bogați aveau mașini scumpe, iar eu veneam la întâlnire cu autobuzul. Acum sunt cel mai bogat om din lume! Stii de ce? Ea îmi oferă mobilitate urbană. Cu ea mă strecor pe oriunde. Mi se face loc și se oprește lumea în loc să ne admire. Hei, poate într-o zi te vei plimba și tu cu ea sau vei veni cu noi! Poate veți deveni prietene și veți vorbi despre mine...
Nigar: Ce să vorbesc eu cu ea despre omul care s-a întors să pedepsească femeia care l-a iubit cum rar se poate iubi? Să admitem că este mai frumoasă ca mine. Nu te va înțelege niciodată la fel cum o fac eu. Nu va citi lacrima în umbra privirii tale, îngrijorarea în tremuratul de geană, durerea profundă în privirea neagră-răscolitoare. Și ce, eu nu ți-aș fi putut oferi mobilitate urbană? Ai uitat că am mașină și permis?
Kemal: Cu tine m-aș fi oprit mereu, mereu la stopul prejudecăților. Timpul zboară, Nigar. Ce, credeai că am încremenit acolo unde m-ai lăsat tu să aștept refuzându-mi inelul și scoțându-mă din viața ta???
Nigar: Să înțeleg că face parte din vreo delegație oficială de nu opriți la stop când sunteți împreună, dragule? Sau are mașină marca Pejos?
Kemal: Râzi, tu râzi, Nigar, dar nu este râsul tău. Ne vei invidia când ai să ne vezi împreună și vei dori să vii cu noi. 
Nigar (furioasă):Unde naiba ai cunoscut-o?
Kemal: La Wheel-E.
Nigar (bătându-l cu pumnii în piept): Poate că ai fost și cu mine și cu ea în același timp.
Kemal: Nu, Nigar. Atunci aveam același drum. Am luat-o când drumurile noastre s-au despărțit.
De-ai știi cât este de ușoară! O iau cu mine la serviciu și o duc în brațe până la birou.
Nigar: Și eu sunt ușoară ca o pană, Kemal. Și pe mine m-ai dus cândva în brațe...
Kemal: Trebuie să ne vezi împreună, Nigar. Să stabilim o zi sau ne vom întâlni din întâmplare prin parc, prin locurile unde mă plimbam cu tine. Să vezi cât suntem de fericiți împreună!
Nigar: Mă urăști așa de mult?

Episodul II Câte emoții, Doamne, pentru Trotineta Electrica Booster!

Nigar se frământă și nu mai doarme nopțile. Își imaginează cum îi vede-n oraș iar durerea mai puternică decât moartea o face să leșine. Brațele lui puternice, bărbătești, care ar trebui să o poarte numai și numai pe ea, răsfață o frumusețe răpitoare. Măcar să nu fi fost așa de frumoasă. A înlocuit-o. Cât de ușor i-a fost! A schimbat doar un nume, a smuls-o din inima lui și a aruncat-o fără milă în drum! Buzele lui umede, catifelate, dulci, se apropie și șoptesc ceva la urechea străinei, cum îi șoptea ei în trecut. Amândoi se opresc și o ajută să se ridice zâmbind cu subînțeles...
Nigar: Doamne, nu rezist să văd asta! Mâinile lui pe un trup străin, ochii lui dezmierdând o altă fată, degetele lui împletindu-se cu degetele ei în același destin...
Într-o zi l-a văzut în trafic pe-o trotinetă electrică. Mergea cu viteză, iar bijuteria pe roți îi punea în valoare masculinitatea. Era fericit cu vântul în piept, în părul de abanos avea flori de cais. Nu a mai răbdat și a tras pe drepta.
Nigar (curioasă): Am vrut să mă prefac nepăsătoare, dar cum arată noua ta iubită?
Kemal: Ți-o prezint, draga mea. Faceți cunoștință: Nigar, ea este Trotineta Electrică Booster. Trotineta Electrică Booster, ea este Nigar, femeia pe care o voi iubi mereu.
Și ce-a mai fost? Rănile au fost vindecate, trecutul uitat, iar doi tineri nebuni și frumoși au plecat în luna de miere cu trotinetele electrice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu