Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 10 aprilie 2017

Interviu cu arbitrul eleganței

Reporterul: Vi se spune arbitrul eleganței și conduceți în clasamentul celor mai eleganți bărbați din lume. Cred că dați o avere pe haine. De unde vă îmbrăcați?
Arbitrul eleganței: Port costume bărbătești Ricardo Montesi, fabricate în România, pe care le cumpăr la un preț rezonabil. Costume pentru Barbati de pe E-Costume-Barbatesti.ro mă ajută să fac avere, deși nu costă o avere. Partenerii de afaceri au încheiat contracte cu mine numai să le spun de unde îmi cumpăr costumele. Hainele acestea parcă sunt vrăjite: deschid uși ferecate, fac să curgă profitul și banii către purtătorii lor! În calitate de arbitru al eleganței le recomand cu toată căldura fiindcă se adaptează tuturor personalităților, stilurilor și siluetelor.
Reporterul: Își pot alege produse și bărbații plinuți, care nu merg la sală, mănâncă bine și beau multă bere?
Arbitrul eleganței: Clienții găsesc măsuri de la 46-64.
Reporterul: Puteți să ne prezentați costumul pe care-l purtați?

Arbitrul eleganței: Costumul Costum ALDO, Albastru Regal cu Carouri Bej mă satisface complet din mai multe motive. În primul rând consider că-mi dă un aer enigmatic și, în mod paradoxal, inspir încredere celor din jur, fiindcă sunt eu însumi încrezător când port acest costum bussines. Albastrul regal se potrivește perfect cu carourile bej, combinația și croiala potrivindu-se oricărui moment al zilei. În al doilea rând, lâna 100% naturală mă face să mă simt perfect. Pantalonii nu se șifonează, sacoul nu mă face să transpir la subraț. De dimineață până seara îmi mențin prospețimea. Nu în ultimul rând, apreciez faptul că niciodată gulerul sacoului nu mi-a înroșit pielea de la gât și nu mi-a produs iritații sau alte neplăceri. Cusăturile elegante nu mi-au produs rosături, pantalonii nu s-au descusut sau destrămat. Acestea sunt aspectele pe care trebuie să le aibă în vedere orice bărbat atunci când își alege un costum.
Reporterul: Aveți amintiri neplăcute cu alte costume?
Arbitrul eleganței: Da, de aceea ofer sfaturi și celorlalți bărbați. Am fost pus într-o situație jenantă în ziua nunții. În timpul dansului mirilor, pantalonii de la costumul cumpărat de la o renumită casă de modă s-au rupt într-o parte jenantă a corpului. Nuntașii au început să râdă, iar eu a trebuit să mă schimb într-o ținută improvizată.
Dacă aș putea da timpul înapoi, cu unul dintre costumele de ceremonie Ricardo Montesi, aș fi în centrul atenției, la prețuri de producător. Așa...când vine vorba de  nunta noastră, prietenii îmi amintesc râzând:„Mai ții minte când ți s-au rupt pantalonii aceia scumpi în...?”
Reporterul: La finalul interviului puteți da un sfat tuturor bărbaților care doresc să pătrundă în topul eleganței masculine?
Arbitrul eleganței: Să aleagă cu încredere costume barbatesti create de Ricardo Montesi, fabricate în România și comercializate de site-ul www.e-costume-barbatesti.ro și accesorii potrivite! Nu se demodează niciodată, sunt elegante și de calitate.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu