Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 13 martie 2020

Prăjitura Măgura îndulcește suferința

-Of, iar trebuie să stăm prin soare toată ziua, mamă!
Eram în comunism și de la 7-8 ani, părinții mă luau cu ei la fân. Nu era deloc ușor să întorc brazdele, să car mușuroaiele la căpiță, iar mai târziu să mă urc pe căpiță, fiindcă eu eram cea mai tânără și nu amețeam. În plus, pe mine mă dădeau repede jos pe o scară improvizată din crengile copacilor.
Ce legătură are copilăria mea plină de amărăciuni (munca nu însemna exploatarea copiilor pe atunci și protecția părinților era sfântă, fiindcă nimeni nu se băga între părinți și copii) cu Prăjitura Măgura?
Prăjitura Măgura era bunătatea supremă, cu blatul ei pufos și ciocolata de calitate, iar când primeam una eram în culmea fericirii.
Anii au trecut și prăjitura Măgura a rămas în topul preferințelor mele. Cumpăr prăjituri Măgura cu cacao și alune și le mănânc cu aceeași plăcere.
Da, în copilărie nu puteam să îmi permit atât de des un astfel de desert delicios, fiindcă nu se găsea și nici bani nu aveam atât de mulți.
Măgura ne îndulcea copilăria cu griji trăite alături de părinți, cu palme delicate de copil pline de bășici, fiindcă țineam prea strâns furca sau grebla.
Astăzi, trăim o altă experiență nefastă: pandemia cu Coronavirus și când cota îngrijorărilor crescuse alarmant, pe pagina de Facebook  a Prăjiturii Măgura am găsit cest concurs:
#concurs
Ți-e foarte dragă, iar zâmbetul ei îți îndulcește ziua instant. Oferă-i un buchet gingaș de flori și o îmbrățișare, iar ca să îi arăți cât de mult o apreciezi, avem un concurs pentru tine. Spune-ne în comentarii pentru ce îi mulțumești celei mai importante femei din viața ta și Măgura îți face ziua mai dulce. 🥰#ZiuaFemeii
Consultă Regulamentul: http://bit.ly/2TVpGjx
Mi s-a părut un gest de mare noblețe, făcut pentru a ne atrage atenția de la aripa morții care fâlfâie vulturește deasupra noastră și nu știm unde oare se va lăsa și pe cine va răpi...
Eram îndemnați să transmitem unei persoane dragi un gând frumos, să trăim demn, cu preocupări creative, în loc să ne plângem de milă.
Acesta a fost mesajul meu: Stan Elena Sorei mele mai mici îi mulțumesc pentru concediile petrecute împreună și pentru faptul că mă lasă să mă bucur de copiii ei ca și cum ar fi ai mei!
Îi mulțumesc Prăjiturii Măgura că mi-a dat posibilitatea să transmit acest mesaj și că a organizat un concurs atât de frumos!
Câștigători au fost toți cei care au îndreptat un gând nobil către cei dragi și care în acest mod s-au sustras îngrijorărilor și atmosferei apăsătoare!
Cum Prăjitura Măgura a supraviețuit atâtor decenii și încercări reinventându-se permanent, vom supraviețui și noi!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu