Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 17 aprilie 2014

Primăvara griul înflorește

Bloc din perioada comunismului, întunecat, îmbrăcat în haine ponosite, gri! Afară primăvara se răsfață în lenjerii de satin verde crud și îi aud râsul colorat și parfumat dintre betoanele reci.
Se poate să o aduc în casă, să o poftesc în fotoliul cu un picior rupt, sub care am pus o piatră și să bem împreună o cafea?
Dar pentru asta va trebui să aibă răbdare că și aragazul este cam vechi...
- Intru cu plăcere în casa ta pentru că m-ai invitat din tot sufletul, a spus ea! Dar nu am venit cu mâinile goale. Lasă-mă să-ți prezint un prieten: http://www.artdecozone.ro/amenajari-de-lux-apartament-glamour/. El îți va transforma această casă neprimitoare într-o primăvară veșnică. Uite, închide ochii, așază-te pe covorul zburător, dar ros de vreme, și hai să admirăm împreună ce poate face!
Nu-mi venea să cred că minunatul apartament fusese locuit de o bătrână care avea un imperiu de pisici! Tapetul din catifea acoperea elegant pereții, mobila părea adusă din castele, luxul era imperial!
”Bine, am zis în gând, spiridușul mă va ajuta să amenajez apartamentul meu, dar dacă voi strica totul prin alegearea neinspirată a decorațiunilor?”
- De ce nu-mi spui sincer îndoielile tale, m-a mustrat primăvara scoțând o cheie fermecată, care mă introduse într-o cameră poleită cu aur, plină de perne, draperii, tablouri http://www.artdecozone.ro/achizitii-decoratiuni/!
Totul se afla în fața mea: de la fețe de masă, la aranjamente florale, statuiete, uși și ferestre...Mirosea a primăvară și a fericire. Am închis ochii și m-am lăsat dusă de val...
Și pe gând balaurul crizei din buzunare scosese cele șapte capete să mă înghită, clienta din imagine:
îmi spuse:
- Sunt foarte generoși, să știi! Nu ieși de-aici fără să cumperi de la ei bagheta fermecată, adică serviciile care îți asigură prezența veșnică a primăverii în casa ta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu