Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 6 aprilie 2014

Sătucul meu din lemn, însuflețit cu dragoste

Mi-am dorit de copil să am un sat al meu http://www.bebeti.ro/ro/Lumea-in-miniatura/Satucul-meu-182.html, să pot controla o lume în miniatură, iar copiii de astăzi sunt fericiți pentru că BEBETI le-a reconstruit lumea, la scară redusă și le-o pune la picioare. Folosind ca material lemnul, jucăriile sunt mult mai rezistente și nu sunt periculoase.
Copilul este nobilul de odinioară, care vrea să apere și să protejeze, să hrănească, să asigure belșugul, să aline suferințele și să asigure libertatea celor pe care-i iubește.
Să ai un sat implică multă responsabilitate: să te trezești în zori, să organizezi locuitorii și sistemul de apărare, să vizitezi căsuțele cu copii bolnavi, să le duci vată de zahăr, acadele și căluți din lemn, să mulgi vacile, apoi să le duci la păscut...
Și acum, în prag de primăvară să faci curățenie generală pe ulițe, în grădini și în cimitire, să văruiești pomii, să repari gardurile, să demarezi campania de primăvară...
Cu atâtea lucruri pe căpșorul său mic, când mai are timp copilul cu un sătuc de lemn, să se joace cu adevărat???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu