Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 14 februarie 2017

Blogal Initiative, platforma iubirii pentru bloggeri

Se-mplinesc 6 ani de când Blogal Inițiative a înființat o platformă a iubirii pentru bloggeri, un loc unde scrisul este declarat rege!
Aici ne aliniem la startul concursurilor, iar cu punctele acumulate în campionat putem licita pentru cadouri. Tricouri pentru cei dragi, jucării pentru copiii din viața noastră, cafea, căni, senzor de fum, portofele și câte în lună și-n stele ne-au fost oferite în GIFT SHOP. După câștigarea licitației și anunțarea fericitului eveniment prin e-mail urmează rapid livrarea premiului acasă. De multe ori am primit produsele a doua zi după cumpărarea lor cu punctele disponibile.
În cei 6 ani de activitate, din iubire pentru noi ne-au fost pregătite și oferite premii în valoare de 200 000 de euro.
Blogal Initiative ne ține la curent cu toate cuceririle științifice: așa am aflat de existența panourilor radiante utilizate pentru încălzirea locuinței, de izolarea casei cu materiale ecologice, în funcție de geografia locației, de existența Bursei Binelui, am fost invitați la Festivalul Statuilor Vivante sau la Târgul Național de Vinuri!
Platforma este o sursă de câștiguri muncite, dar și un izvor inepuizabil de informație.
Mărturisesc că mi-a intrat în sânge ca un drog și-mi place să stau cu o ceașcă de cafea sau cu o cană de ceai fierbinte și aromat, să descopăr lucruri noi, să evaluez oferta din Gift Shop, să citesc activitățile de la Gazeta de Perete, să scriu pentru campanii și să aștept cu sufletul la gură afișarea rezultatelor. De 6 ani Blogal Inițiative îmi ocupă plăcut și util viața.
Știu că în spatele platformei iubirii stau mulți oameni dedicați nouă, bloggerilor, și le mulțumesc din toată inima mea! Și eu vă iubesc și vă prețuiesc. Împreună să facem o lume perfectă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu