Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 5 februarie 2017

Folia protectoare pentru smartphone anulează politica de agresiune

Smartprotection.ro a urmărit cu atenție dragostea cu năbădăi dintre mine și telefonul meu. Dezgustat de politica mea de agresiune a hotărât ca de Valentine’s Day între 10 și 14 februarie, 2017 să ofere un scut de protecție obiectului pasiunii mele însoțit de o reducere drăgăstoasă de preț.
Smart Protection mediază impactul neglijenței mele asupra displayului oferind folii de calitate premium. Scutul antișoc, antipraf, antizgârieturi vine la pachet cu instrucțiuni de instalare și de folosire. Din prea multă iubire mă trezesc că-i dau telefonului meu să bea apă, suc, ceai sau cafea. Îl apuc cu patos, iar unghiile mele lungi se-nfig în „carnea” lui lucioasă, netedă, fără cusur. Îi știrbesc mereu din frumusețe, iar fără o protecție inteligentă, rănile i se pot infecta.
Protecția inteligentă a telefonului are același efect ca vaccinarea copiilor. Aplici folia, iar telefonul devine imun la orice politică de agresiune: a ta sau a mediului.
Foliile protectoare pot fi: populare, cunoscute sau noi.
Ideal ar fi ca orice telefon să fie ferit de agresiune fizică, destul o suportă pe cea verbală și emoțională!
Tocmai de aceea din iubire pentru Smartphone-ul lipsit de apărare în fața violențelor deliberate sau involuntare, toate foliile de protecție smart sunt la reducere de Valentin's Day pe Smartprotection.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu