Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 19 februarie 2017

Mărțișorul unicat, materializarea gândului frumos îndreptat către tine

 

Mărțișorul este în primul rând un gând curat, îndreptat către tine

S-a întâmplat demult, tare demult, când elevă fiind îmi iubeam foarte mult profesoarele și doream să le ofer cele mai frumoase mărțișoare. Economiseam din banii mei de buzunar, puneam la bătaie alocația, renunțam la cărți și la jocuri să-i pot da fiecăreia simbolul primăverii. Le aducea la catedră în același timp cu sufletul meu curat, dar am fost rănită profund de unul dintre modelele mele de viață. Preda româna la fel ca mine acum. Avea pretenția să-i reproduci până la virgulă comentariile dictate de ea și pentru faptul că mai puneam un sinonim pe ici, pe colo sau mai înfloream cu o expresie poetică, mă taxa la notă. Aici poate că a avut dreptate: viața nu este alcătuită din metafore, epitete, hiperbole sau personificări...
M-a privit cu nemulțumire când am pus mărțișorul emoționată  pe masă:
-Stan, ce-i cartonul ăsta, fetițo? Îți bați joc de mine? Nu ai găsit un mărțișor mai scump și mai frumos pentru mine? Ia-l înapoi, a decretat scurt, aruncându-l! Cel puțin o ciocolată să-mi fi adus.
Secvența aceasta de amintire mă doare și acum. După oră, m-am așezat în bancă și am plâns. Chiar și rivalului la învățătură i-a fost milă de mine:
-Nu mai plânge! E clar că nu a meritat mărțilorul de la tine și că este repetentă la capitolul maniere.
Mai târziu, când am ajuns profesoară, am sărutat și îmbrățișat cu dragoste copiii de la orfelinat când mi-au oferit un desen printre lacrimi, spunându-mi:
-Doamna, noi nu avem bani de mărțișoare, dar v-am desenat ceva. Mărțișoarele noastre sunt cele mai urâte...
-Ba nu! Toate sunt la fel de frumoase, le-am spus! Faptul că v-ați gândit la mine reprezintă cel mai frumos cadou!
Mi se păreau mai frumoase decât ale copiilor care au avut bani să-mi cumpere, dar nu doream să supăr pe nimeni.

Să oferi mărțișor unicat este ca și cum ai pune șur gândului curat și l-ai prinde în pieptul celei dragi!

Gândurile pentru femeile din viața ta sunt nuanțate, de aceea ideal ar fi să alegi mărțișoare unicat de pe Print 3D București, în funcție de obiectivul gândurilor tale: recunoștință, dragoste, respect, colegialitate.
Și mărțișoarele acestea sunt desenate manual la început.
Ce omagiu ca o mână talentată să exteriorizeze ceea ce simte un suflet talentat pentru tine! De la desen, se trece la reproiectarea pe computer, apoi la procesele laborioase de tăiere cu laser, printarea în 3 D a tuturor componentelor și finisarea bijuteriei cu uleiuri naturale.
O întreagă industrie în slujba frumuseții și a vestitorului primăverii pe care-l va purta crăiasa! Dacă nu-ți plac modelele lor, poți proiecta tu mărțișorul pentru mamă, soră sau iubită! Poți comanda un mărțișor cu chipul lor încadrat în inima ta.
Nu te sfătuiesc să-i oferi un mărțișor cu subînțeles cum ar fi cactusul din imagine, mai acceptabilă ar fi cucuveaua mov, deși este așa de contestată...

Debitare Laser București, mărțișorul afacerii sau preocupărilor tale

O afacere personalizată este ca o cultură pregătită cu minuțiozitate din primăvară. Fie că ai o afacere personală sau că lucrezi în publicitate, învățământ, modă sau arhitectură, apelează cu încredere la Atelierul Debitare și Gravare Laser a Materialelor Nemetalice din București!
Imagini uimitoare pot fi astfel transpuse pe lemn și piele, adevărate sculpturi în carton sau plexiglass vor face mai atractive prezentările noastre și vor întări prieteniile cu colaboratori, dacă le vom oferi cadouri care să le amintească de partenerii lor.
Trofee, machete de arhitectură, tablă de șah cu piese sculptate, agende din piele purtând pe copertă numele posesorului și un portret care să-i semene sau o caricatură care-i surprinde defectele, iată tot atâtea mărțișoare pentru colegi, angajați, elevi.
Apelează cu încredere la serviciile atelierului și oferă-le mărțișoare care asigură succesul întreprinderilor tale din viața profesională și personală!
Concluzia: Dacă nu s-ar fi pensionat până acum și i-aș fi oferit doamnei un mărțișor ca acesta, cu siguranță mi-ar fi spus: „Doar unul, Stan? Doar unul? Nu ai avut și tu bani să-mi cumperi două! Sunt atât de  frumoase și originale!!!”
Eu aș fi zâmbit cu subînțeles, iar cunoscătorii  ar fi știut de ce. I-aș fi răspuns printre dinți: „M-am stăpânit greu să nu vă comand cactusul, doamnă!”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu