Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 25 februarie 2017

Cu brățări de primăvară cucerim fericirea!


Brățări bărbați, talismane pentru partenerii noștri de la începutul lumii

Închid ochii. Trăiesc în Evul Mediu, domniță a castelului construit pe stânci ca dușmanii să nu pătrundă  în fortăreața iubirii noastre când domnul meu este dus la vânătoare sau la luptă. Știu că trebuie să plece, dar nu sunt sigură că mă voi mai putea vreodată cuibări în brațele lui puternice și așa de calde și de bune! Cristale se sparg din ochii mei senini, fără ca el să-mi vadă durerea. Îmi pipăie însă sufletul de catifea și înțelege. Vede cu sentimentele sale găurile îndoielii din inima mea: „Se va întoarce? Ce mă fac dacă nu se întoarce? Va trăi? În mod cert nu voi supraviețui fără...”
-Iubito, o brățară magică m-ar aduce nevătămat înapoi!
Alerg în grădină. Îi fac o brățară din margarete, tulpinile fragile se rup înainte de a i le pune pe mână...Am ucis degeaba florile. Știu. Pielea de șarpe cu solzi de aur pe care mi-a dăruit-o să mi-o fac poșetă este soluția. Încerc să o cos, dar acul o sfâșie. Înșir perlele și lacrimile mele pe ață, ața se rupe și ele cad și se sparg.
-Iubito, va trebui să faci un drum de-a lungul și de-a latul timpului, fiindcă brățările asigură protecție și aduc noroc în toate timpurile. Este timpul ca tu să pleci, iar eu să te aștept și apoi îmi voi continua luptele!
Călătoresc prin labirint. Îmi vine să rup rochia de epocă fiindcă mă incomodează. Mă pierd în ofertele virtuale, dar o săgeată urmată de explicația: toate mărimile disponibile alege drumul în locul meu.
Zidul este impenetrabil. Iar nu găsesc ieșirea corectă, dar alt indiciu mă ajută: 700 de modele, dintre care 400 pot fi cumpărat pe loc. Mi se face sete, foame și dor de el. Nu pot abandona acum fiindcă sunt în mijlocul călătoriei mele epocale, așa că trebuie să urmăresc alt marcaj al traseului: pietre semiprețioase care oferă sănătate și protecție purtătorului, însoțite de certificate de garanție.
Drumul m-a obosit. Aș striga, dar nu se vede nimeni. Singură, în labirint pipăi zidurile. În curând se va lăsa întunericul. Pe o săgeată fosforescentă scrie: fabricat în România! Ce dulce sună numele destinației! Voi ajunge curând în patria brățărilor norocoase...Îmi sângerează picioarele, dar simt că sunt aproape de destinație. Am călătorit mult. Este posibil să mă întorc să-i duc talismanul sub înfățășarea unei femei bătrâne și gârbovite, iar el să întindă mâna spre dar, iar pe mine să nu mă recunoască și să mă respingă! Parcurg ultimii kilometrii de timp: modele personalizate și pentru toate ocaziile, lucrate manual, cu personalizarea culorilor și a pietrelor!

Brățări pietre semiprețioase pentru tinerețe veșnică 

Doamne, drumul înapoi va fi la fel de lung! Cum să fac ca brățara să ajungă înainte de a i se întâmpla ceva?
Simplu. Comand, iar talismanul va ajunge în aceeași zi în care l-am ales. Va ajunge înaintea mea prin curier, eu voi putea să redevin tânără și frumoasă și vom trăi împreună până la sfârșitul lumii!
Jadul turcoaz fațetat nu se demodează niciodată fiind izvor de sănătate și noroc și aducător de viață lungă alături de cei dragi! Zirconiul argintat mă va apăra de spiritele și energiile negative, pietrele de hematit vor îndrepta succesul către casa mea, șnurul macrame turcoaz va fi magnetul care va atrage toți banii din lume în mâna mea!

Iute ca șarpele cu brățări piele

I-am trimis prin curier bățara care să-l apere când merge la vănat. Omul meu nu poate fi agățat de cornele niciunei ciute când va purta talismanul de la mine. Brățara ne va fi a doua verighetă. Când îi vor aluneca ochii aiurea, își va aminti sacrificiul meu și va spune:„Femeia asta nu merită să fie înșelată! A călătorit în timp să-mi aducă aceste bijuterii, a înfruntat moartea și nenumărate primejdii, iar eu ce fac???
Talismanul virilității i-l voi înmâna personal să ne bucurăm împreună de binefacerile iubirii adevărate.
La început de primăvară, purtați toți: femei, bărbați și copii brățari care vă protejează și vă aduc noroc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu